2015. február 22., vasárnap

Szalagot avattunk


A szalagavatóra nagyon sokáig egyáltalán nem gondoltam a gimnáziumi éveim alatt. Tudtam, hogy van, hogy szép és jó, láttam is párat, de őszintén szólva nem láttam magam előtt a képet, ahogy az osztályom táncol egy színpadon, felvonulunk elegánsan felöltözve és megkapjuk a kék-fehér szalagot... Szeptemberre azonban ez megváltozott, és a tengernyi végzős teendők sorába a szalagavató is bekerült - tánc, ruha, film... Őszi szünet után kezdődtek a táncpróbák, nagyon sokat gyakoroltunk, hogy minden tökéletes legyen. Ebben segítségünkre volt két tündéri osztálytársunk, akik kitalálták és betanították nekünk a koreográfiát. =) Nem mondom, hogy zökkenőmentes volt, akadtak viták ezzel-azzal kapcsolatban, de azt gondolom, hogy ez az időszak még jobban összehozta az amúgy is nagyon összetartó osztályunkat. Hihetetlen érzés volt a színpadon táncolni, és ami a legfurább, az egész műsorunk körülbelül egy percnek tűnt, míg a várokozás a kulisszák mögött lehetetlenül hosszúnak... A szalagtűzés előtti pillanatok számomra nagyon meghatóak voltak, leírhatatlan az érzés... Összességében nagyon-nagyon jól sikerült az este, utána fergetegeset buliztunk az afterpartyn, az egyik legszebb élményem a szalagavató. Köszönöm mindenkinek, aki ehhez hozzásegített. <3 font="">



A hajam annyira jól sikerült, a tupírozott-göndörített csoda a fodrászom érdeme, és a ballagásra is ilyet fogok kérni, mert nagyon tetszett. A sminkemet én készítettem, van róla több fotóm, ha szeretnétek, írok róla külön.=) 


Ilyen cuki szettben táncoltunk.


Mindenki figyel igazgató úrra, én meg észrevettem a kamerát. =D És igen, én vagyok a legalacsonyabb az osztályban hetedik óta.


Szalagtűzés után a táncpartneremmel. =)


Love you guys so much!

Végezetül itt a szalagavató filmünk, ami szerintem zseniális lett. Van benne pár belső poén, de összességében szerintem külső szemlélőként is nagyon vicces. =)

5 megjegyzés:

  1. Sok sikert az érettségihez! :)

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert!Én is hatosztályosba jártam,és én is a legalacsonyabb voltam az osztályban'-)

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert!Én is hatosztályosba jártam,és én is a legalacsonyabb voltam az osztályban'-)

    VálaszTörlés