2015. február 28., szombat

Outfit - Same Damn Time


Még mielőtt teljesen kitavaszodik, szerettem volna egy utolsó kötött pulcsis szettet mutatni a blogon, hogy utána kedvemre válogathassak a tavaszi - nyári trendek közül. A kötött pulcsik a kedvenc ruhadarabjaim közé tartoznak, kényelmesek, de könnyen csinossá tehetők alávett inggel, hangsúlyos nyaklánccal vagy fülbevalóval, különleges nadrággal. Valamiért én a világos színűeket részesítem előnyben, talán azért, mert ősszel - télen annyi sötét színt hordunk, nem tudom... Ugyanakkor tagadhatatlan, hogy már kezd kicsit elegem lenni belőlük, tavaszt. blézereket és könnyű, ujjatlan blúzokat akarok!
Ez a világos taupe pulcsi a legújabb szerzeményem, pár hete fogtam ki a turkálóban. Inkább oversize fazonú, nagyon puha és meleg, szép a kötése, lusta péntekekre, mint a tegnapi, tökéletes választás. A keki farmerem már egy éve nyúzom, nagyon szeretem, ha színekre, de mégis valami natúrra vágyom, biztosan ezt veszem fel. A bokacsizma néhány hetes Humanic Outletes zsákmány, első látásra beleszerettem. Láttam korábban hasonlót a Mangoban, de az nagyon furán állt rajtam, ez viszont tökéletes. Kényelmes, szoknyához és nadrághoz is passzol, ezer és egy szettet el tudok vele képzelni. A bordó rúzs most sem maradhatott el, a hangsúlyos ajkak már-már a védjegyemmé nőtték ki magukat. =)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése