2015. február 5., csütörtök

Outfit - Oh Snow


Imádom a telet és ezzel együtt a havat, nagyon örültem a múlt heti hóesésnek, olyan szép lett minden, a táj, az udvarunk, szóval muszáj volt kimenni egy gyors fotózásra. =D Telefonnal készültek a képek, de szerintem egész jól sikerültek, és átjön a hangulat. A szettből a lényeg igazából az óriási kötött pulcsi, amit a leárazásokon lőttem a Zarában. Teljes áron valószínűleg rá sem néztem volna, de harmadáron már nem hagyhattam ott: nagyon finom, puha az anyaga, eszméletlenül meleg, valószínűleg a legmelegebb pulcsim valaha. A méretén én is meglepődtem, azt hiszem, ez az igazi oversize, de nem baj, mert a hideg, téli napokon a legjobb dolog, amit felvehetünk egy óriási kötött pulcsi. Szaggatott szürke farmerrel, bakanccsal és bordó rúzzsal viseltem.
A fotózásra persze a kutya is felfigyelt. =)




5 megjegyzés:

  1. Csini! :) A kutyás kép nagyon cuki. :) Tetszik hogy élénk rúzzsal viseled. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól passzol hozzád ez az élénk rúzs. :) Átérzem ezt a 'te jó isten esett a hó gyorsan menjünk fotózni' hangulatot. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól passzol hozzád ez az élénk rúzs. :) Átérzem ezt a 'te jó isten esett a hó gyorsan menjünk fotózni' hangulatot. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, imádom ezt a rúzst, a múlt héten majdnem minden nap ez volt rajtam. =)

      Törlés