2015. február 1., vasárnap

Januári kedvencek

A január meglehetősen gyors hónap volt, sűrűsödnek az események, volt tablófotózás, szorgalmasan próbálunk a szalagavatóra, zajlik az egyetemi felvételi, érettségi jelentkezés, és annyira furcsa belegondolni, hogy már csak három hónapunk van a gimnáziumban... De vissza a kedvencekhez! Mivel a hétköznapokon a jól bevált termékeket választottam sminkeléskor, a mai posztban a testápolási termékeké a főszerep, néhány más dologgal kiegészítve.



Külön posztban is megemlékeztem az Yves Rocher kókuszos tusfürdőről és vaníliás testápolóról. Nemrég vettem hozzájuk pumpát (innen is köszönöm, lányok, hogy írtátok, kapható!), és így még jobban szeretem őket. Mikor a pumpákat vásároltam, ki is néztem a következő Yves Rocher családot kipróbálásra, méghozzá a zabosat. =)


A TBS Frosted Cranberry termékekről ugyancsak volt külön bejegyzés. Az első - nem túl kedvező - benyomás ellenére kitartottam az ajakbalzsam mellett és örömmel jelenthetem ki, hogy hosszú távon bevált! Kell neki idő, de jól hidratálja az ajkakat és jó sokáig elég lesz. A tégelyes kiszerelés számomra nem akkora hátrány, mert éjszakánként, otthon használom (tehát garantáltan tiszta a kezem, mielőtt belenyúlok a tégelybe), és megbékéltem a számomra már túl mű illattal. Ugyanebből a termékcsaládból a parfümöt is nagyon megszerettem, már korábban írtam, hogy nem különösebben érdekelt látatlanban, és kellemesen csalódtam benne. Finom, édes-gyümölcsös, télies illata van, hétköznapokra szívesen használom.



Két hajápolási terméket is hoztam, az egyikről, az Avon olívás hajápoló olajról már korábban írtam rövid véleményt. Hosszú távon is bevált, selymesebb és szebb a hajam, mióta használom, csak ajánlani tudom! A másik a Balea szárazsamponja, amit régebben használtam, de már jó ideje elfeledkeztem róla. Dorka videója azonban felnyitotta a szemem, szinte rögtön vettem egy flakonnal és azóta is rendszeresen használom. Harmadnapos hajat is szépen rendbe tesz, zseniális termék. Ezúttal biztosan újraveszem, ha elfogy!


Nem tudok konkrét kedvenc ruhadarabot mutatni, de ezt az öt gyűrűből álló szettet nagyon sokat hordtam januárban, szinte minden nap viseltem egyet közülünk. Karácsonyra kaptam őket és a H&M-ből vannak. Az összes nagyon tetszik, a legjobban talán a két fekete-aranyat szeretem.


A grafomániám nem csak arra terjed ki, hogy bárhol-bármilyen körülmények között írok ilyen-olyan történeteket, hanem arra is, hogy imádom a papír-írószer boltok kínálatát: színes tollak, jegyzetfüzetek, tervezők, sziasztok! Szintén karácsonyi ajándék volt ez a gyönyörű, heti felbontású gyűrűs naptár, csodálatosan néz ki, kényelmesen elfér a táskámban, öröm beleírni a teendőket és programokat.



A könyves posztokkal szégyenletesen le vagyok maradva, de ebben a hónapban általában három könyvet olvastam párhuzamosan, szóval lesz, csak kicsit később! A Tűz és Jég világa a legnagyobb kedvencem a januárban olvasott könyvek közül, és nem csak szó szerint. Eszméletlenül gyönyörű a kivitelezése, annyira csodálatos minden illusztráció, érdemes belelapozni. Olyan, mint egy alternatív történelemkönyv, a nulláról kezdve írja le Westeros történetét, nagyon részletesen, évszámokkal és minden ilyesmivel. Nagyon el lehet merülni benne, annak ellenére, hogy nem a szokásos, regényes stílusban íródott. Még nem olvastam ki, de imádom! Minden rajongónak ajánlom, aki szeretné szinten tartani magát a következő évadig, amire már nem kell olyan sokat várni, vagy a következő könyvig, ami viszont a legutóbbi hírek szerint idén sem jelenik meg.
Egyébként lehet nem elalvás előtt kéne olvasnom, mert egyszer azt álmondtam, hogy töriórán dolgozatot írunk belőle.=D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése