2015. január 21., szerda

Teszt - Yves Rocher tusfürdő és testápoló

Én, mint beauty őrült bármilyen szépségápolással kapcsolatos terméket szívesen fogadok ajándékba, például ennek a két Yves Rocher terméknek is nagyon örültem, amiket karácsonyra kaptam. Nem próbáltam korábban semmit a márkától, de ismertem, tudom, hogy természetes(ebb) kozmetikumokra specializálódtak, az arc-és testápolási termékek mellett sminktermékek is találhatóak a kínálatban és a termékek elég népszerűek is. Néhány hete használom ezt a tusfürdőt és testápolót, úgyhogy lássuk, mit gondolok róluk!



Noix de coco de Malaisie tusfürdő
Malajziai kókuszt, bio aloe vera gélt és növényi glicerint tartalmazó, krémes tusfürdő hatalmas, 400 ml-es kiszerelésben. Az illata mennyei kókuszos, ami azonnal levett a lábamról, viszont egy pici alkoholos jelleget is vélek felfedezni benne (a termék alkoholt is tartalmaz), ez az elegy a Malibu rumra emlékeztet egy kicsit. =D Mindenesetre finom és intenzív, meglepően sokáig marad a bőrömön. A textúrája valamivel gazdagabb, mint a korábban használt Balea termékeké, kiadósabb, krémesebb, télre szuper. Könnyen habzik, remekül végzi a dolgát.
Két hátrányt tudok felsorolni vele kapcsolatban. Az egyik a kiöntős üveg, ami szerintem egyáltalán nem praktikus, elég macerás öntögetni. Mutatós, ez igaz, de a hagyományos vagy akár pumpás flakon szerintem sokkal jobb. A másik a meglehetősen intenzív illat, ami huzamos használat mellett elég tömény tud lenni, ezért felváltva használom egy semlegesebb illatú, másfajta tusfürdővel.
Összességében meg vagyok elégedve vele, el fogom használni, ha szeretitek a kókuszos fürdőtermékeket, érdemes kipróbálni.

Vanille agriculture bio testápoló
Bio mezőgazdaságból származó Bourbon vaníliával, bio karitévajjal és édes mandulaolajjal ápolja és hidratálja a száraz bőrt. Állagát tekintve a sűrűbb, gazdagabb testápolók közé tartozik, szépen eloszlik és átlagos idő alatt fel is szívódik. Az illatáról megint külön kell beszélnem, ugyanis szerintem soha nem volt még ilyen intenzív illatú testápolóm korábban. Édes, erős vaníliaillata van, leginkább cukros, krémes süteményhez, pudinghoz tudom hasonlítani. Az illat nagyon tartós, ha este használom, még másnap is érzem magamon. A hidratáló hatásával meg vagyok elégedve, heti néhányszor használom, párhuzamosab a TBS Deres áfonya testvajjal, aszerint, hogy épp gyümölcsös vagy édes, fűszeres illatra vágyom-e.
Az üvege sajnos ennek is kiöntős, és erre fokozottan igaz, amit a tusfürdőnél is említettem: az erős illattól meg lehet csömörleni. Ellenben aki szereti az édes illatokat, esetleg megspékeli a hatást hasonló parfümmel, az biztosan szeretni fogja. Tavaszra biztosan sok lenne nekem ez az illat (és állag), de addig szívesen használom, mert alapvetően nagyon megszerettem.

6 megjegyzés:

  1. A kókuszos nekem is nagy kedvencem, de testápolóként szerintem kellemesebb az illata. :) Egyébként lehet kapni ezekhez a nagy kiszerelésű flakonokhoz ilyen adagólófejet, amivel sokkal kényelmesebb használni őket, a második vásárlásomnál egy ilyen is jött haza velem. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, kaphatoak ilyen kis pumpak, a gyori uzletben is talalsz, azt hiszem 290 Ft talan, de nem vagyok benne biztos

    VálaszTörlés
  3. Köszi az információt, lányok, hétvégén úgyis megyek vásárolni, akkor majd beszerzek egy pumpát! =)

    VálaszTörlés
  4. Tavaly télen használtam a vaníliás tusfürdő-testápoló párost, akkor annyira szerettem h vettem kis kiszerelésben is az edzőcuccomba.
    Mire elértem a nagy üveg alját, meg is untam ezt az illatot. :) 1x viszont érdemes kipróbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is. =) Hétvégén voltam egyébként az Yves Rocher-ben pumpát venni, és belefutottam a zabos termékcsaládba, fel is kerültek a kívánságlistámra.

      Törlés
  5. A kávés tusfürdőjük isteni!

    VálaszTörlés