2015. január 25., vasárnap

Teszt - Avon négyes szemhéjpúder

Az Avon négyes palettái a márka kedvelt termékei közé tartoznak, főleg limitált kiadásoknál lehet belefutni különleges kombinációkba, de az állandó kínálatban is nagyon szép színösszeállítások találhatóak. Régóta szemeztem ezekkel a termékekkel, végül, ha jól emlékszem, még a karácsony környéki leárazáskor vásároltam a Stone Taupes elnevezésű palettát.


A taupe - szürkés-barnás, natúr - árnyalatok nekem eddig teljesen kimaradtak, ezért is esett a választásom pont erre az összeállításra, másrészt egy szép nude paletta sosem felesleges. A csomagolás szokásos Avon, fényes, fekete kompakt. Helyet kapott benne egy egészen nagy tükör is, kipróbáltam és kényelmesen lehet vele sminkelni, ami utazásbaráttá teszi a palettát.


Négy szín található benne, amik számokkal vannak ellátva, milyen sorrendben lehet őket használni (ezt egy ábra is illusztrálja a papírdobozon, amiben a kompakt érkezik). Az első egy apró csillámos, krémfehér árnyalat, remek kiemeléshez, a második fényes bézs-pezsgőszín, a harmadik szürke felé hajló, fényes taupe, a negyedik pedig inkább barnásabb, ugyancsak fényes taupe. A festékek minimálisan porolnak, jól satírozhatóak. A pigmentáltsággal sajnos nem vagyok maradéktalanul megelégedve, a színmintán láthatjátok, hogy még szemhéjalapozóval sem túl élénkek, de szerencsére építhetőek.



A hétköznapjaimba nagyon jól beilleszthető ez a paletta, de drámai tusvonallal esti/alkalmi smink is egyszerűen készíthető vele. A megszokottnál gyengébb pigmentáltsággal ki lehet békülni, összességében szeretek vele dolgozni. Ha szeretitek a natúr színeket, és könnyen hordozható palettára vágytok, érdemes tenni vele egy próbát. A következő posztban mutatok vele sminket is!

3 megjegyzés:

  1. Én a pigmentáltságuk miatt nem rendeltem belőlük egyet sem. Szépek a színek a tartóban, viszont ha jól tudom akkor ezeknek a palettáknak az volt az alap koncepciója, hogy sokkal intenzívebbek lesznek...:/ Ennek ellenére örülök, hogy csináltál, róla egy tesztet. :)

    VálaszTörlés
  2. Én a pigmentáltságuk miatt nem rendeltem belőlük egyet sem. Szépek a színek a tartóban, viszont ha jól tudom akkor ezeknek a palettáknak az volt az alap koncepciója, hogy sokkal intenzívebbek lesznek...:/ Ennek ellenére örülök, hogy csináltál, róla egy tesztet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, én is intenzívebb pigmentáltságra számítottam. =/ Nem rossz, de nem sokkal több pénzért már Sleek palettákat is lehet kapni, amik sokkal jobbak, és több színt is tartalmaznak

      Törlés