2015. január 29., csütörtök

NOTD - Grey-t to be here


Az utóbbi néhány hónapban teljesen beleszerettem a szürke körömlakkokba, szerintem nagyon elegáns és kifinomult szín, legyen szó akár sötét, akár világos, vagy épp kevert, például lilásszürke árnyalatról. A szilveszteri körömlakkvadászatról tehát ezt az Essence darabot is elhoztam. A különlegessége, hogy a világosszürke alap apró lilás-rózsaszínes csillámokat rejt magában. A fotókon sajnos nem sikerült elkapni a csillogást olyan szépen, mint amilyen élőben, igazán télies és szép az összhatás. Ez már a sokadik Essence lakkom, szóval nagyjából tudtam, mire számítsak vele kapcsolatban. Három rétegben a képeken látható fedést, az állaga számomra kellemes, se nem túl híg, se nem túl sűrű. A tartóssága nem kiemelkedő, három nap után kezdett lepattogni. Ez utóbbi a többi Essence lakk esetében is felróható hibának, remélem, a teljes körömlakkcsalád lecserélése megoldja a tartósság problémáját.



2 megjegyzés:

  1. Én az adventi játék során nyertem egy csomagot (a nemzetközi oldalról), és nemrég kipróbáltam az egyik lakkot és egy hétig bírta úgy, hogy csak az egyik körmömön volt egy pici lepattanás! Le voltam döbbenve, nekem is 2-3 napot szoktak tartani az Essence lakkok. Ugyanaz NYC fedőlakkot használtam, mint máskor. Kíváncsi vagyok, a többi hogy fog szuperálni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az egyik kedvenc színem ez, ha körömlakkról van szó! Szinte mindenhez megy, ráadásul ezek a lakkok tartósak és szépek is! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés