2015. január 27., kedd

Napi Smink - Stone Taupes


Ahogy ígértem, íme a smink a legutóbb tesztelt Avon palettával. Szombat délutánra készült, vásárolni voltunk a legjobb barátnőmmel, de akármilyen más napon is szívesen viselném. A 2-es számú, fényes világosbarna került a mozgó szemhéjra, a sötét taupe-pal füstösítettem és a világos taupe-ot használtam satírozószínnek a mozgó szemhéjra. A sötét színt felvittem az alsó szempillák tövébe, a csillogó krémfehéret pedig a szemöldökcsontra és a belső szemzugba. Szempillaspirál, és kész is a szemsmink! Az arcomra alapozó helyett CC krémet használtam, nem vágytam tökéletes, hibátlan fedésre. Mivel reneszánszukat élik a nude rúzsok, előkerestem az NYC Sugar Plum árnyalatot, ami egy barnás-pirosas-nude keverék, olyan, mint a szám színe, csak szebb. =) Alapvetően nem rajongok a nude rúzsokért, a bordók, sötétlilás árnyalatok és pirosak annál inkább vonzanak, de most visszafogottabb hatást szerettem volna elérni.
Egyébként most nagyon jók a leárazások, sikerült találnom néhány dolgot, amik hosszú távon is szuperek lesznek, illetve valami isteni csodának köszönhetően találtam nem horror árú pöttyös felsőt a szalagavató tánchoz, ami még jól is áll. =) Az új holmikat szép sorban meg is mutatom majd outfit posztok keretein belül. =)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése