2014. december 20., szombat

Új Avon termékek - első benyomások

Hosszú kihagyás után néhány héttel ezelőtt rendeltem néhány kozmetikumot az Avon katalógusból. Karácsony környékén mindig nagyon jó akciók szoktak lenni, ez a legutóbbi katalógusnál sem volt másként. Mivel a termékeket nem régóta használom, vagy nem tudnék róluk hosszasan írni, arra gondoltam, egy posztba sűrítve beszámolok röviden mindről.

Naturals Winter Nourishment Vörös Áfonya és Méz sampon & balzsam
A hajápoló termékeken mindig átsiklottam, ha lapozgattam a katalógust, így nem csoda, hogy ez a természetes(ebb) vonal is meglepetésként ért. Mivel a legutóbb használt L'Oréal sampon-balzsam kombóm a végét járta, és már nem is igazán szerettem őket, gondoltam, kipróbálom ezt az Avon szettet. Elvileg hidratáló és hajerősítő hatású. Az illatuk nagyon kellemes, a samponé olyan, mint a savanyú cukornak, a balzsamé valamivel gyümölcsösebb, nekem ez utóbbi jobban tetszik. A samponnal többször kell átmosni a hajam, de az állaga nem túl nehéz szerencsére, és a balzsamot is megfelelőnek érzem. Összességében jó vételnek találom, mert puhítja a hajat, és ami még fontosabb, nem hullik tőle a hajam, ugyanis a L'Oréal termékek használatakor feltűnően sok hajszál kihullott. Nem tudom, a kettő tényleg összefügg-e, de mindenesetre most örülök. =) Sajnos ezeket már pont nem gyártják, de ha elfogynak, lehetséges, hogy ismét a Naturals családból választok magamnak hajápoló termékeket.

Planet Spa Heavenly Hydratation hajápoló olaj
Régebben használtam már Avon hajvégápolót, amit szerettem, bizakodva rendeltem meg ezt a típust. Nagyon érdekes termék, ugyanis a flakont egy percre forró víz alá kell tenni, majd nedves hajra felkenni (én csak a hajvégekre szoktam, ahol a legtöredezettebb), és ezután a szokásos módon hajat mosni. Először kicsit kétkedve próbáltam ki a módszert, de eddig úgy tűnik, bevált! Alaposan ráfért a hajamra az extra hidratálás, és pár hét alatt javult a helyzet, kevésbé seprűsek a hajvégeim.


Planet Spa Kínai Ginszeng revitalizáló arcmaszk
Imádom különféle arcmaszkokat használni - lemosható, textiles, lehúzható, bármi jöhet! Csodát egyiktől sem várok, ha nem ront a helyzeten, és használat után kellemes érzetű lesz a bőröm, én már elégedett leszek. A kedvenceim talán a lehúzható maszkok, ezeket találom a legtisztítóbbnak. Ez már a harmadik Planet Spa maszkom, ugyancsak lehúzható, és nagyon szép (tényleg szép =) gyöngyházfehér és kellemes, kicsit talán férfias jellegű illatú. Nem szárít, szeretem használni, de nem is nyújt semmi különösen (legalábbis eddig). Eddig egy maszkot sem vettem újra, valószínűleg ezt sem fogom, inkább kipróbálok valami mást következő alkalommal.

Care Light Moisture frissítő gélkrém
Az előző arckrémem is avonos volt, ezt abszolút kíváncsiságból rendeltem meg. A Krémmánián vegyes véleményeket olvastam róla, végül úgy döntöttem, adok neki egy esélyt, és jól tettem! Az illata nagyon friss, reggel ez különösen jól jön. Az állaga valóban géles, könnyed, ennek ellenére hidratál, amennyire szükségem van rá. Miközben beszívódik, enyhe ragacsos réteget képez az arcon, de ez pár percen belül eltűnik, és nyugodtan lehet rá sminkeni. Ami a legjobb, egész nap matt marad az arcom nagy része (a homlokom azon részét kivéve, amit eltakar a frufrum), és csak a krém miatt lehet, ugyanis nem változtattam sem az alapozót, sem a púdert. Jó minőség, kedvező ár, mi kell még?


2 megjegyzés:

  1. Én teljesen oda vagyok a Planet Spa termékekért, ami nekem nagyon bevált az a holt tengeri és a török agyagos arcmaszkok, tőlük nyugodtan várhatsz csodát, szuperül letisztítják az arcot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A török agyagosat én is nagyon szeretem/szerettem, használtam sokáig és szuperül bevált. =) A holt-tengerit is próbáltam, de attól sajnos kipattogtam.

      Törlés