2014. december 27., szombat

The Body Shop Deres Áfonya ajándékdoboz

Remélem, mindenkinek kellemesen teltek az ünnepek, minden úgy történt, ahogy szerette volna és jól érezte magát. Én az elmúlt három napot intenzív pihenéssel töltöttem, de ma már vissza-visszatértem a rendes kerékvágásba, így  a blogoláshoz is.
Az idei karácsonyi kívánságlistám egyik eleme volt a The Body Shop áfonyás ünnepi szettje. Még semmit nem próbáltam a márkától ezelőtt, de régóta szerettem volna. Nagy öröm volt, mikor a fa alatt találtam ezt a csinos dobozt tele minden jóval. A tartalmát gyorsan ki is próbáltam, hogy mielőbb tudjak írni a blogra róluk - hiszen ma már elkezdődtek a TBS leárazások, így ha megtetszik valami a termékcsaládból, még meg tudjátok vásárolni.


A csomag nagyon szép, igényes, piros-ezüst fémdobozban érkezik, ez jó lesz későbbre tárolónak. A doboz négy terméket és egy piros, mini zuhanypamacsot tartalmaz.



A TBS testvajakról mindenki ódákat zeng, természetesen én is erre voltam a legkíváncsibb a dobozból. A kiszerelés óriási, 200 ml, szerintem jó darabig ki fog tartani. Az illata a savanykás áfonyás alapjelleg ellenére az édes felé hajlik, mint valami finom, gyümölcsös, krémes desszert. Shea vajat, kókuszzsírt és babassu olajat tartalmaz, puhává és hidratálttá tesz a bőrt, az illata pedig sokáig megmarad. Nem hagy ragacsos érzetet maga után, hamar beszívódik. Télen amúgy is jobban szeretek testvajat használni, mint testápolót, ha szeretitek az édeskés-gyümölcsös illatokat, érdemes vetni rá egy pillantást.


Ha hiszitek, ha nem, ez az első testradírom! Korábban készítettem már magamnak cukor és olívaolaj segítségével, de bolti terméket még nem próbáltam. Kellemes, zselés állaga van, az áfonyán kívül mézet is tartalmaz, apró szemcsék és magok segítségével végzi a feladatát. Az illata kevésbé édes a testradírénál, az áfonya mellett nem érzek semmi más jellegzetest. Még csak egyszer használtam, de nem tapasztaltam vele semmi rosszat: radírozás után kellemes tapintású lett a bőröm és nem szárította ki.


Talán ez a legkevésbé érdekes a dobozban található termékek közül. Tégelyes ajakbalzsam (sokan nem szeretik ezt a kiszerelést, nekem nincs vele problémám), az illata nagyon intenzív, szerintem kicsit mű, és meglepő módon engem egyáltalán nem emlékeztet áfonyára, inkább epres gumicukorra. A színe csak a tégelyben élénkpiros, az ajkakon már átlátszó. A hidratáló hatása nem kiemelkedő, mindennapi általános kenegetésre oké, de gyorssegélynek mindenképp mást ajánlok. El fogom használni, de egyáltalán nem tartom must have terméknek.


Hajlamos vagyok elfeledkezni arról, hogy a TBS parfümöket is gyárt, így ez a parfüm teljesen tiszta lappal, elvárások nélkül indult nálam. Első körben muszáj megjegyeznem, mennyire praktikus a csomagolás: a 30 ml átlagos kiszerelés, az üveg mégis kisebb a szokásosnál, szuperül utaztatható.
Illatok leírásában nem vagyok túl jó, de ennek az illata egyáltalán nem bonyolult: friss, nyers, édes áfonya, de felfedezni vélem a pomelo nevű gyümölcs illatát is. Egészen tartós, a testvajjal együtt használva csak fokozódik az illat intenzitása. Nem mondanám kifejezetten téli illatnak, inkább tavaszinak vagy egész évben használható jolly jokernek. Nekem a nappali parfüm kategóriába tartozik, remekül feldobja a sötét reggeleket. Gyümölcsös illatok kedvelőinél nyerő lehet!


Ha egy dolgot kellene ajánlanom a csomagból, az a testvaj lenne, elsőre azt szerettem meg a legjobban. A testradírral vagy a termékcsalád tusfürdőjével ki lehet egészíteni az élményt (korábban próbáltam TBS málnás tusfürdő mintát, intenzív illata volt és jól habzott, tetszett, ebből kiindulva az áfonyás is biztosan jó). Most egyébként minden Deres Áfonya termék 20-25% kedvezménnyel kapható!
Összességében nagyon-nagyon örülök, hogy az enyém lehet ez a csomag, lelkesen használom a tartalmát, és már én is a The Body Shop népes rajongótáborához tartozom.

6 megjegyzés:

  1. Én az idei kollekciókból a glazed apple testvajat és radírt szereztem be. Igaz a radírt a deres áfonyásat szerettem volna, de TBS.ék rosszat küldtek. A Vanilla Brülé testvajat pedig ajándékba kaptam meg. :)
    Viszont a mamámnak megvettem a deres áfonyás testápoló-tusi csomagot. Nekem épp azért tetszik ez az illat, mert nem túl édes, van benne egy pici gyümis fanyarság. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is ezért nagyon jó, és a legtöbb termék nem is műillatú, nagyon tetszenek összességében. =) A vaníliás testvaj is nagyon jól hangzik! =)

      Törlés
  2. Nekem is megvolt ez a testvaj.Szerettem az illatát de hidratálásban sajnos nálam nem vitte a prímet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem bevált, de hozzá kell tennem, hogy nekem nem különösen száraz a bőröm.

      Törlés
  3. Nekem ez a kedvenc TBS illatom télre, a tusfürdőjét imádom! :) Tavaly vettem testvajat is, kicsit félve, mert a tégelyben nem tetszett az illata. Végül elkenegettem, de nem vettem újra. Most a csillámos, pumpás testápolót választottam, de ez sem az igazi, maradok a tusinál. :) Az nagyon bejött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejött ez az illat, pedig csak név alapján választottam, hogy ezt szeretném. És ezek szerint jól tippeltem, hogy biztos a tusfürdő is jó!=)

      Törlés