2014. december 28., vasárnap

Outfit - Silver Christmas

Már-már hagyományosan ideje bemutatnom, mit viseltem Szenteste. Szeretek ilyenkor kiöltözni, megadni a módját az eseménynek, már csak azért is, mert az utóbbi hónapokban jórészt farmerben, pulcsiban és bakancsban jártam, jól esett alaposan kiöltözni. =) Tudom, hogy sokaknak szinte elképzelhetetlen otthon teljes díszben ünnepelni, de azt vallom, ahány ház, annyi szokás, mindenki ünnepeljen olyan ruhában, amilyenben szeretne és jól érzi magát - ha flitteres koktélruhában, hát abban, ha kötött pulcsiban, hát abban.


A karácsonyhoz nekem évekig a zöld szín kapcsolódott, mindig viseltem valami zöldet, tavaly egy kis feketében voltam (egyébként azt a ruhát a mai napig imádom, nagyon sokszor viseltem különféle alkalmakra az év során), idén pedig fekete-ezüst szettet választottam. Sokáig a fehér csipkeruhám volt az esélyes befutó, de megkaptam ezt az ezüst felsőt, ami mindent megváltoztatott. Tetszik a szabása és a masni a hátulján, nagyon ünnepélyes és téli az összkép. Fekete, egyenes szoknyát és fekete magassarkút viseltem hozzá.
Ékszerek tekintetében az ezüst mellett döntöttem, a gyönyörű hópelyhes szettet választottam, amit a legjobb barátnőm készített nekem karácsonyra. Mindegyik hópehely másmilyen, annyira szép és különleges! A forgatható köves gyűrűt még a szülinapomra kaptam, igazán egyedi darab, és bármilyen szettet remekül feldob.






4 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos szett :-) jól áll neked a rúzs és a kiegészítők nagyon különlegesek :-)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű vagy! Az egész szett szuper! :)

    VálaszTörlés