2014. december 10., szerda

Napi smink - Temptress


Én és a rúzsaim. Elválaszthatatlanok évek óta. Ha jól emlékszem, két éve ősszel-télen találtam rá a bordó rúzsokra, és a szerelem ugyan időszakhoz kötött, de töretlen azóta is. A blogon még nem mutattam velük sminket, és az ok meglehetősen prózai. Ezeket a színeket leginkább a hideg időszakban használom, amikor alig van megfelelő fény a fotózáshoz. Ma viszont sikerült néhány képet lőni, yay!
A körítés általában egyszerű: fagyos rózsaszín arcpír, hangsúlyos szemöldök és minimál szem. Sokszor csak matt vagy enyhén csillogó, barna krémes szemhéjfestéket használok, most előbbit egészítettem ki tusvonallal, de az esetek többségében csak magában teszem fel a barna színt. A főszereplő természetesen a rúzs, ez esetben a Temptress az Avontól, ami már sajnos nem kapható. Egyébként az idők során rájöttem, nekem a bordó árnyalatok, a pirosak és a bogyószínek állnak a legjobban, az évnek ebben a szakában különösen szeretem őket, de egy ütős piros, vagy nyárias verziója, a korall a melegebb hónapokban is nagyszerűen megállja a helyét. A rózsaszíneket és nude árnyalatokat egyre ritkábban is veszem elő, maximum valami erős, füstös szemfestéshez, amihez csak natúr ajkakat tudok elképzelni.




2 megjegyzés:

  1. Csodás ez a smink, nagyon jól áll neked és nagyon egyben van.
    A pirosító szuper, olyan mintha a hideg megcsípte volna a pofidat. ;)
    Ez a rúzs pedig egyértelműen a te színed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicsérő szavakat. =)

      Törlés