2014. december 22., hétfő

Napi smink - Christmas Vibes

Ez a smink szombaton készült, pár barátnőmmel közös karácsonyozásra készült, és gondoltam, nektek is megmutatom, mert szerintem remekül megállja a helyét az ünnepek alatt. Mivel a szemsmink meglehetősen hangsúlyos, a színes rúzs vagy szájfény bátran helyettesíthető akár színtelen ajakápolóval is, így nem kell aggódni a nagy családi ebédek-vacsorák alkalmával a smink épsége miatt. =)


Aranyat használtam a mozgó szemhéjon, a külső V-ben és az alsó szempillák tövében csillogó sötétbarnát, a mélyítővonalban pedig matt barnát, mindent a Sleek Storm palettából. Ezer éve megvan, és még mindig imádom, karácsonyra is remek sminkek készíthetők vele. Tusvonal, szempillaspirál, melegebb árnyalatú piros rúzs felütögetve, és kész. Elég egyszerűen elkészíthető, mégis látványos.
Egyébként nagyon jól sikerült a karácsonyozás, négyesben ezer éve nem találkoztunk a lányokkal, jó volt egy kicsit leülni és megbeszélni, kivel mi újság. Szerencsére sikerült mindenkinek eltalálnom az ajándékokat, és én is szuper dolgokat kaptam. =)






2 megjegyzés:

  1. Én is a napokban készítettem el egy karácsonyi sminket. :) Ehhez elég hasonló, fényes arany smink, kicsit erősebb ajkakkal. Nagyon szép a szemöldököd. :)

    VálaszTörlés