2014. december 5., péntek

Karácsonyi kívánságlista

Gondoltam, megosztom veletek, miket kértem karácsonyra idén, elkezdve ezzel a blogon is az ünnepre hangolódást. Az utóbbi időben több okból nem jelentkeztem olyan gyakran, mint azt megszokhattátok, de ha minden jól megy, nemsokára minden visszatér a régi kerékvágásba. Ami a karácsonyt illeti, azt hiszem, egész jól állok: mindenkinek kitaláltam már az ajándékát, a felét be is szereztem és az idei süteménypaletta is alakul. Szeretnék egyedül bejglit is  sütni és az ajándékok mellé házi készítésű bonbont adni.=)
Három fő dolgot kértem idén a fa alá, ezeket fogom megmutatni Nektek.


Még semmit nem próbáltam a The Body Shoptól, eddig valahogy kimaradt, pedig már blogokon gyakran csorgatom a nyálam a termékeikre. Az idei karácsonyi kollekcióból a Deres Áfonya vonal fogott meg a legjobban, ezt a kincsesládát örömmel fogadnám. =) Testvajat, testradírt, parfümöt, ajakápolót és egy zuhanypamacsot tartalmaz. De igazából bármilyen TBS ajándéknak nagyon örülnék.


A Tűz és Jég világát volt szerencsém élőben is megcsodálni, és annyira GYÖNYÖRŰ ez a könyv, hogy már csak ezért is megérné a polcomon tudni. Óriási, színes, alternatív törtélenemkönyv tulajdonképpen, isteni lenne szégyenletes mennyiségű sütivel és szaloncukorral bekuckózni a szünetben és ezt olvasni naphosszat, pizsamában.

Nagyon nerd, de nekem KELL ez a könyv! Teljesen véletlenül futottam bele BuzzFeeden keresztül és azonnal beleszerettem. Nagyon szeretek sütni-főzni, és mindezt ilyen körítéssel... A Feast of Ice&Fire a vágyaim netovábbja idén karácsonykor, ha nem kapom meg, biztosan megrendelem januárban. Fantasztikus receptek vannak benne, a Beef and Bacon Pie már a nevével levett a lábamról, de a többi is nagyon jól hangzik, arról nem is beszélve, hogy valószínűleg ez is gyönyörű kiadvány. És milyen szuper vacsorapartit tudnék rendezni a segítségével az ötödik évad megjelenésekor...


Amiket még szeretnék: megnézni a kedvenc karácsonyi filmjeimet, társasozni, korcsolyázni, egész nap pizsamában lófrálni, új süteményeket sütni, a barátnőimmel forraltborozni itthon és Bécsben, megnézni a Hobbit befejező részét, és legalább néhány napig nem gondolni semmilyen érettségire vagy felsőfokú nyelvvizsgára... Most pedig megyek DIY ajándékokat gyártani! ;)

4 megjegyzés:

  1. A Tűz és Jég világa nálam is kívánságlistás, múltkor azonnal bele is lapoztam a könyvesboltban. Gyönyörű *.* De hogy mennyire nehéz..:D

    VálaszTörlés
  2. wow, az a szakácskönyv iszonyat jó lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is zseniális =) ha hoz nekem a Jézuska, mutatok pár receptet a blogon is =)

      Törlés