2014. december 16., kedd

Inspiráció - Karácsonyi outfit

A mai poszttal nem titkolt célom, hogy saját magamnak is ötleteket adjak, ugyanis hiába szervezek meg mindent nagyon pontosan a karácsonnyal (meg igazából mindennel) kapcsolatban, azt még nem találtam ki, mit viseljek Szenteste. Az előző évek során látott karácsonyi outfitekből szerintem már tudjátok, hogy mi elegánsan felöltözve ünnepelünk, így a keresgélés során is ezen a vonalon indultam el. Elhoztam nektek a kedvenceimet a Pinterestről.


Tetszik a különböző textúrák kombinálása, még a flitterek is ideillőek. A kék - fehér nem megszokott páros karácsonyra, pedig igazából nagyon szép és igazán télies, akár ezüst, akár arany ékszerekkel. Lehetséges, hogy valami hasonló lesz a befutó idén.



Csodálatos ez a ruha, és a zöld nekem valamiért összekapcsolódik a karácsonnyal, sokáig minden évben valami zöldet vettem fel.


Kevésbé elegáns szett a farmer miatt, de tökéletes példa, hogy alapdarabokkal és egy különleges felsővel is lehet tökéletes karácsonyi szettet kreálni.


Az A vonalú midiszoknyák karácsonykor is megállják a helyüket, ezt a piros színű, selyemből készült darabot mintha az ünnepre teremtették volna. Tetszik, hogy hétköznapi felsővel párosította a hölgy, nagyon bájos az összhatás.


Ugyancsak csíkos felső-érdekes anyagú szoknya az alapja ennek a szettnek is, a zöld ismét előjött, és tetszik a csipkesál is. Csajos, nagyon csinos, családi karácsonyra és barátokkal való ünneplésre egyaránt felvehető.


Egyszínű pulcsit is fel lehet dobni, hogy ünnepélyes legyen, ékszerekkel, vagy ebben a két esetben, szoknyával! A második szett valamivel jobban tetszik.


Elsőként maga a kép fogott meg, annyira szép, hogy hóesésben fotózták! De a szett is szuper, működhet a fekete-fehér karácsony, megint a különböző textúrák bátor párosítása a kulcs.


Utolsóként egy igazán nőies, modernebb szettet hoztam. Nagyon szeretem a bővebb szabású, masnis muszlinblúzokat, önmagukban is gyönyörűek, hát még csipkeszoknyával! A fekete blúzt itt lecserélném krémszínűre, a cipő maradhat, és arany ékszerekkel kombinálnám a szettet.

6 megjegyzés:

  1. Az 1. és 3. a kedvencem! Sajnos idén nem tudok nagyon kiöltözni így 31+... hetes kismamaként, de majd jövőre duplán pótolom :D

    VálaszTörlés
  2. Az első fehérszoknyás összeállítás gyönyörű , már most felvenném! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben eldöntöttem, fehérben leszek karácsonykor! White Christmas vagy mi... =) =D

      Törlés
  3. Én otthon feszengenék csiniben, kiöltözve. Mi lazán, otthonosan ünneplünk és ünnepeltünk mindig. Blézerben, szoknyában, pláne harisnyában és magassarkúban képtelen lennék a fotelbe kuckózni vagy a szőnyegen fekve filmezni:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is teljesen jó, ahány ház, annyi szokás =)

      Törlés