2014. december 31., szerda

2014 kedvencei

Hova tűnt ez az év? Olyan, mintha egyszerűen elröppent volna, és mégis annyi minden történt. Érettségiztem a két legfontosabb tárgyamból, szereztem egy újabb nyelvvizsgát, nyaraltam a barátnőimmel, fogadtam német cserediákot, voltam Barcelonában, betöltöttem a 18-at, ledaráltam szégyenletes mennyiségű sorozatot, elolvastam rengeteg könyvet, írtam egy fanfictiont, rászoktam a kávéra, sokat buliztunk a lányokkal, és rengeteg új élményt szereztem. A mai posztban az évi kedvencekre szeretnék fókuszálni mindenféle szempontból: divat, szépségápolás, könyv, zene, sorozatok, és egyéb random dolgok. Mind jön velem a következő évre. =)

Kedvenc arcápolási termékek
Tiszta teafaolaj, pontszerűen, nagyon keveset használva csodát tesz a pattanásokkal. Avon Planet Spa arcmaszkok, a török agyagosat nagyon szerettem, jelenleg a kínai ginszenget nyúzom, és szeretem ezt is. Garnier micellás víz, univerzális arclemosó, pár napja vettem is egy újabb flakonnal. Garnier BB krém kevert bőrre, tavasszal-nyáron nagyon szerettem, jó a fedése, kellően hidratál is, rajtam remekül működik.



Kedvenc testápolási termékek
Balea tusfürdők mindenféle illatban, mert kellemes a használatuk és olcsóak. Mindig mást vettem, ha az aktuális elfogyott, a legjobban talán a kókuszos-barackosat szerettem (és pont most fogyott el egy újabb flakon, azért nincs a képen). The Body Shop Frosted Cranberry testvaj, mert szuperül hidratál és isteni az illata. Oriflame Harmony dezodor, mert kenterbe ver minden terméket, amit előtte használtam.


Kedvenc sminktermékek
Rimmel Stay Matte alapozó és púder, a kettő együtt igazán ütős, a kedvenc hétköznapi párosom. L'Oreal Superliner filces tus, a legjobb, amit próbáltam, tutira újra fogom venni. Oriflame Matt Velvet krémes szemhéjfesték, megmenti a lusta reggeleket. Idén jöttem rá, hogy a világos rúzsok nagyon nem az én világom, a sötétebb, telt színeket annál többet használtam. Mindennapi gyors rúzsnak szerettem az Artristy Bougainvilleáját, a kedvenc piros az Essence All You Need is Red, a kedvenc bordó pedig ez a Kiko.




Kedvenc körömlakk
L'Oréal Metropolitan, mert számomra nagyon elegáns és különleges, és Catrice I'm Not a Greenager, mert gyönyörű ez a mély zöld szín.


Kedvenc parfüm
Nem tudtam dönteni, mindkettő idekerült. =) Az Oriflame Fire nem kiemelkedő tartósságú, de isteni finom az illata és nagyon jó emlékeim kötődnek hozzá, az S. Oliver Difference pedig az ősz-tél illata, nagyon nőies illat, és ugyancsak imádom.


Kedvenc ékszer
Primark karácsonyi fülbevalószett, mert nagyrészt egész évben használható darabokat tartalmaz, és mert annyira cuki a körítése! Cruciani arany hópelyhes karkötő, mert kötődik hozzá a csodás nyaralásunk emléke, imádom ezt a karkötőt, mindennapos kiegészítőm. És ez a csodaszép, szikrázó statement Bijou Brigitte nyaklánc, amit a szülinapomra kaptam, a legegyszerűbb outfitet is feldobja.



Kedvenc ruhadarab
A stílusom határozottan elmozdult a tomboy irányba, de most élvezem ezt, lehet egy év múlva ismét minden nap csiniben indulok el. =) A kockás ingek határozottan belopták magukat a szívembe, a feliratos pólókkal együtt. Ki kell emelnem a saját tervezésű Tyrell-pólómat, egyszerűen imádom.





Kedvenc könyv
Kardok vihara. Tíz nap alatt elolvastam, minden egyes oldala egy csoda. Egyébként ideírhatnám az összes eddig megjelent Tűz és Jég dala-kötetet. =) Az első jó volt, a második sokkal jobban tetszett, a harmadik az abszolút kedvenc, a negyedik elment, az ötödikben pedig a szereplők jó részét sikerült megutálnom, Havas Jonnal az élen, de összességében az is tetszett.

Kedvenc sorozat
Nagyon nerd, ha ide is a Trónok harcát mondom? =D Az összes eddigi évadot 2014-ben daráltam be (2013 végén kezdtem, de megakadtam és újrakezdtem, ha jól emlékszem), és imádtam mindet, a harmadik a kedvencem. Az egyik legjobb sorozat, amit valaha láttam, megmutatta, hogy nem érdemes leragadni örökre a sitcom-guilty pleasure párosnál. Alfie Allentől meg egyszerűen elolvadok, fogalmam sincs, hogy csinálja, mert alapvetően nem a típusom, mindig a fekete hajú-sötét bőrű-sötét szemű, latinos-arabos déli pasikat részesítettem előnyben, erre jön egy csálé fogú, tejfehér bőrű, szőkés-barnás-vöröses brit a gyönyörű akcentusával és a valószínűtlen, zöldes-kékes szemeivel, és jól összekavar mindent. De megbocsátok neki. =)
Egyébként új kedvenc az American Horror Story, a The Big Bang Theory és a 2 Broke Girls is.

Kedvenc alkalmazás
Spotify über alles! Ugyan az ingyenes verzióval csak az internetről lehet zenét hallgatni vele, de így is szuper. Imádom az előre összeállított playlisteket, minden tevékenységhez, hangulathoz találok megfelelőt, és szuper zenékre találok rá a segítségével.

Kedvenc zene
Ha már itt tartunk, a zenei ízlésem részben a Spotify-nak köszönhetően nagyon széles skálán mozgott 2014-ben, minden, de tényleg minden előfordult a nyálas tinizenétől kezdve a Tomorrowland felhozataláig. De kiemelem Ed Sheerant, mert gyönyörűek a dalai és ő is vörös és brit (és extracuki volt a Victoria's Secret show-n), a Quimby-t, mert a strandos koncertjük egész egyszerűen maga volt az extázis, a 30Y-t, mert végérvényesen megszerettették velem a magyar altert, és Adrian Von Ziegler mesébe illő zenéjét, mert erre a kelta csodára a legjobb írni.



2014 életem egyik legjobb éve volt. Jó visszatekinteni rá, csupa csodálatos dolog történt velem, úgy érzem, sokat változtam is az év során. Nagyon szerettem ezt az évet, de ideje lezárni. Hiszen 2015-ben teljesen új fejezet fog elkezdődni az életemben.=)

4 megjegyzés:

  1. Úgy látom a Garnier micellás víz nagyon sokak kedvence lett az évben, az én listámon is szerepel. :) A teafaolajat is nagyon szeretem, de nekem a La Roche-Posay Effaclar duo + jobban bevált pattanásokra, bár az ára is jóval magasabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Garnier micellás vizet szerintem kikiálthatjuk általános évi kedvencnek =)

      Törlés
  2. Boldog új évet!
    A Tűz és Jég dala nálam is hatalmas kedvenc lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is! =)
      Nem csodálom, beszippant és nem enged el többé. És ragályos. =)

      Törlés