2014. november 4., kedd

Outfit - Thinking Out Loud


A dolgos hétköznapokba való visszacsöppenés nem volt teljesen zökkenőmentes, imádtam az őszi szünet minden percét utazással és fancy szülinapi bulival, szóval most kicsit rossz újra suliba járni. Szerencsére a kampány valamelyest javít rajta... Apropó, kampány! Mi tavaly csináltuk, még posztot is írtam róla, és felejthetetlen élmény volt, rengeteget dolgoztunk vele, hogy minden tökéletes legyen, és meg is nyertük, hihetetlenül boldogok voltunk! =)
A mai szettem lehet, hogy megosztó lesz a kertésznadrág miatt, én továbbra is imádom.=) Egyébként mostanában gondoltam bele, hogy alig pár év alatt girly girl-ből szép lassan tomboy lett belőlem... Persze most is szeretek csinosan felöltözni, ha arról van szó, de a laza pólók, kockás ingek és a bakancs már elengedhetetlen részei a ruhatáramnak, és reggelente inkább ezek mellett döntök. Réteges őszi összeállítást viseltem, a legtöbb darabot már láthattátok rajtam, egyedül a sál új, a legutóbbi haul posztban mutattam, a Primarkból van. A nadrág C&A, szerintem még lehet kapni akciósan, az ing turis New Look, a kabát tavalyi Zara, a bakancs pedig ugyancsak tavalyi Deichmann.





6 megjegyzés:

  1. Jól áll neked ez a vagány stílus. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz ez a kertésznadrág. Nem tudom, nekem hogy állna, mert sosem próbáltam még, de neked nagyon jó. :) A sál nekem egy picikét feleslegesnek tűnik, bár tudom, jó szolgálatot tesz. Amúgy hol laksz, hogy Primarkból vannak cuccaid? Tudtommal itt nincsen sajnos.

    VálaszTörlés
  3. Közben megtaláltam lent, hogy Barcelonában jártál. Ne haragudj, hogy ilyen butaságokat kérdezek. :)
    Én is imádom a Primarkot egyébként. Tényleg szuper cuccokat lehet venni, tök jó áron. Kár, hogy itt nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, és örülök, hogy tetszik a szett! =) Egyébként a közelmúltban nyílt Bécsben is Primark, ami tök jó, mert Bécs nem a világ vége, főleg most, karácsony körül sokan mennek, lehet hozatni ismerősökkel ezt-azt vagy útba ejteni, ha esetleg mész karácsonyi vásározni.

      Törlés