2014. november 27., csütörtök

Outfit - Bloodstream

A barcelonai haul posztban már mutattam az új télikabátomat, amit az utóbbi pár napban volt is alkalmam viselni. Csodaszép, oversize szabású, olyan, mint egy nagy takaró, első ránézésre semmi extra, de szerintem egy hétköznapi kabátnak ilyennek kell lennie. Nagyon megszerettem, remélem, a mínuszokban is be fog válni!


Hirtelen lett hideg, a hétvégén elővettem a csizmákat és a télikabátokat, és szép lassan alakul a karácsonyi hangulat is. Már nagyjából megvan, ki mit kap, belevetettem magam a Pinterest DIY szekciójába, ugyanis idén készülök saját készítésű ajándékokkal is, illetve nemrég olvastam pár egyszerűnek tűnő bonbonreceptet, úgyhogy mindenki fog az ajándéka mellé bonbont is kapni. =) Egyébként én nagyon szeretem ezt a bekuckózós időszakot, lehet literszám inni a téli teát sorozatnézés közben, finom kakaó mellett írni (és elhihetitek, sokkal egyszerűbb úgy téli illatokat, várható hóesést és szőrmés köpenyeket vizionálni, hogy odakint nem tombol a hőség =D), vagy karácsonyi zenét hallgatni általános tevékenységhez. Egyértelműen inkább téli, mint nyári lány vagyok. =)
Kicsit elkalandoztam, a szettemhez igazából nincs is különösebb hozzáfűznivalóm. Egyszerű, hétköznapi összeállítás földszínekkel: a nadrág az egyik kedvencem, a feliratos pólók mindig feldobják a napomat, a barna csizma tavalyi beszerzés, és ugyancsak kedvenc. A sálat a szülinapomra kaptam, és imádom, szuperül bele lehet burkolózni, a kabátról pedig már beszéltem a bevezetőben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése