2014. november 10., hétfő

NOTD - Metropolitan

A L'Oréal körömlakkok eddig nem igazán mozgatták meg a fantáziámat (na jó, a Les Blancs kollekció valóban gyönyörű), de nem tudtam ellenállni ennek a lakknak, mikor megláttam a Rossmann akciós kosárkájában.


Régebben volt már szürkés lakkom, amit imádtam, ezért örültem meg annyira ennek a darabnak. 5 ml lakkot kapunk csodaszép csomagolásban, az ecsete lapított, de nem túl széles, egyszerű vele dolgozni. A körömlakk állaga is megfelelő, két rétegben fed jól.
Maga a szín palaszürke-acélszürke, egyértelműen hideg, de kifinomult és elegáns szín. Önmagában krémes-fényes a finise, én tettem rá fedőlakkot, de szerintem matt fedőlakkal is nagyon szép lehet az összhatás. A tartóssága szuper, ma van 5. napja a körmömön, és csak icipici kopást tapasztaltam a körömvégeken. Örülök, hogy megvettem ezt a lakkot, és a jó tapasztalatok után bátrabban fogok nézelődni a L'Oréal pultnál.



3 megjegyzés:

  1. Ez a lakk sajnos egyáltalán nem áll jól a rózsaszín tónusú bőrödhöz, pláne ezzel a karkötővel. Ne haragudj, hogy ezt mondom, de összességében csúnya.

    VálaszTörlés
  2. Életemben nem néztem, hogy a bőrömhöz melyik lakk "illik".

    Én nagy rajongója vagyok a L'Oreal lakkoknak, csak elég hamar fogy és nem mindegyik tartós... Ez is szép szín :)

    VálaszTörlés
  3. De cuki az a karkötő! :)

    Egyébként szerintem sem áll annyira jól ez a szín. Ha ragaszkodsz a szürkéhez, az Essie-nek van egy nagyon szép szürkés lakkja ami szuperül mutat a rózsaszínes bőr mellett is. Master Plan a neve. :)

    VálaszTörlés