2014. november 22., szombat

Me Time Tag

Egy német vloggernél láttam ezt a TAG-et, és nagyon megtetszett. Mivel az ősz-tél a bekuckózás időszaka, és én amúgy is meglehetősen introvertált vagyok, szívesen vagyok egyedül, ezért azt gondoltam, lefordítom és kitöltöm. Ha szeretnétek, töltsétek ki Ti is, akár itt kommentben, akár a saját blogotokon.=)

1. Mit olvasol/nézel szívesen, ha egyedül vagy?
Nagyon sok sorozatot nézek, ezt szerintem már tudjátok rólam, a legújabb kattanásom az American Horror Story. Nagyon érdekes, ijesztő, de komoly függőséget okoz, négy nap alatt bedaráltam az első évadot. A könyveket illetően is ismerhetitek az ízlésemet, jelenleg A lázadót olvasom, de decemberben szeretném újraolvasni a Harry Potter köteteket.



2. Mit viselsz szívesen, ha egyedül vagy?
Minél kényelmesebb, annál jobb. Melegítő vagy cicanadrág, kampánypóló, kötött zokni, semmi smink és kócos konty - nem egy sorozatban élek, hogy otthon is teljes fegyverzetben díszelegjek.=D

3. Mik a kedvenc ME TIME szépségápolási termékeid?
Egyértelműen az arcmaszkok, ezekből általában ilyen egy-két használatos tasakos kiszerelést szoktam venni. Lehúzható, lemosható, textil, bármi jöhet!

4. Mi a jelenlegi kedvenc körömlakkod?
Ez a két szürke, az egyik a L'Oréal Metropolitan, a másik a Miss Sporty Clubbing Colors 036, mindkettő különlegesebb, borongós árnyalat.


5. Mit eszel/iszol ha egyedül vagy?
Ősszel-télen nagyon szeretek valami forró italt inni mondjuk sorozatnézés közben. Forró csoki, tea, kávé, minden jöhet! Örök kedvenc a Teekanne Winter Time tea, de a Dr. Oetker forró csokik is nagyon finomak, a legújabb íz a mézeskalácsos, de a kedvencem a mentás.


6. Szívesen mész el egyedül valahova?
Persze, van, hogy egyedül vásárolni jobban szeretek, de ha épp két program között nincs velem senki, akkor sem esem kétségbe, simán beülök kávézni vagy gyors ebédre akár egyedül is.

7. Elmennél valaha egyedül moziba?
Igen, sőt, már voltam is. =) Az Egy hét Marilynnel-t néztem egyébként, és a vicces, hogy az egész teremben csak én voltam.

8. Van egyéb hozzáfűznivalód? Mit csinálsz még szívesen egyedül?
Sütni-főzni is szeretek egyedül, sőt, kifejezetten nem szeretem, ha valaki beleszól, mit hogyan csináljak. De mint mondtam, én alapból ilyen magányos típus vagyok, talán egyedül elmenni szórakozni nem szeretek. =) Írni is egyedül szoktam, a társaság ugyan inspirál, de a gondolataimat összeszedni a legjobban akkor tudom, ha nincs körülöttem senki.


2 megjegyzés:

  1. jó kis tag, lehet még én is kitöltöm, pedig nagyon kevés olyat találok, ami tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hű, örülök, kíváncsi lennék a válaszaidra! =)

      Törlés