2014. november 18., kedd

Lila ősz

Ahogy körülnéztem az asztalomon és környékén, észrevettem, hogy az utóbbi időszak kedvenc termékei mind lila színűek - vagy a csomagolás, vagy maga a termék a lila valamelyik árnyalatában pompázik. Mivel magazinokban is nagyon szeretem a szín szerint tematizált összeállításokat, azt gondoltam, afféle havi kedvencek - előzetesként megmutatom ezeket a termékeket.



A hideg idő beköszöntével mindenképp szükség van valamilyen kézkrémre. A drogériák polcain ezerfélét lehet találni, mindenféle illatban és kiszerelésben. A múlt héten vettem ezt a pumpás Baleát, megtetszett a csomagolás, és Balea termékben még soha nem csalódtam. Nagyon praktikus a pumpás adagoló, szerintem sokan szeretitek ezt a megoldást. Nem táskában hordásra, hanem otthoni használatra készült a kiszereléséből adódóan, de így legalább folyamatos használatban van. A formula könnyen beszívódik, az illata édeskés - fűszeres, kicsit nagyis, de én imádom ezeket a klasszikus illatú kozmetikumokat, úgyhogy szívesen használom ezt a kézkrémet.


Az S. Oliver Difference parfümöt sokszor említettem már a blogon, de most megragadom az alkalmat, hogy hosszabban is írjak róla. Hivatalosan virágos - gyümölcsös illatcsaládba tartozik, én ebből a virágosat érzem dominánsnak. Fejjegyei: egzotikus koktél (ananász, sárgadinnye), rózsabors - a gyümölcsöket nem igazán érzem, ellenben a rózsabors éles illatával. Szívjegy: heliotrop, ibolya, akvatikus jegyek - egyértelműen a virágok nehéz illata a parfüm fő jellegzetessége. Alapjegy: vanília, pézsma, cédrusfa - ezek adják a télies, púderes, meleg érzetet az illatnak. Mindenképpen egy elegáns, komoly illat, én szeretem hétköznapokon hordani, de alkalmi illatnak is tökéletes.


Ezt a két Avon rúzst még régebben rendeltem, a lila csomagolásút szerintem már nem is lehet kapni, ez a Temptress, a másik pedig az Oxford Wine. Mindkettő hasonló, nagyon sötét, bordós-lilás árnyalat, imádom ezeket a feltűnő színeket ősszel-télen. Nemrég jöttem rá, hogy még egy ilyen smink sem szerepelt a blogom, hamarosan pótlom ezt a lemaradást!=)

Kakukktojás a Primarkban vásárolt Autumn Forest gyertya. Gyertya téren sem vagyok még karácsonyi hangulatban, addig is ezt a friss, fás, hűvös illatot szeretem égetni. Kicsit pasis beütésű, nagyon finom, nem is tudom igazán leírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése