2014. november 1., szombat

Haul - Barcelona

Az őszi szünet nagy részét Barcelonában töltöttük a családommal.=) Nagyon vártam már ezt az utazást, és nem csalódtam, a város álomszép, gyönyörű időnk volt, sok mindent láttunk, tele vagyok élményekkel! A fotók még feldolgozásra várnak, de ha elkészülök velük, mindenképp lesz képes beszámoló a blogon.
Természetesen nem hagyhattam ki a vásárlást sem, de őszintén szólva annyira nem vittem szerintem túlzásba. Röviden az üzletekről: a legtöbb fast fashion márka megtalálható nálunk is, csak kint nagyobb a választék, az árak nagyjából megegyeznek. Vannak boltok, amik itthon nincsenek, például a Sephora, bár ott pont nem jártam. Amit elsősorban megcéloztam, az a Primark volt, mert nagyon szeretem, szuper cuccokat lehet kifogni nagyon olcsón.

A Primark a Diagonal Mar Centre Comercial-ban található, ez egy nagy bevásárlóközpont, a sárga metróval egyszerűen el lehet jutni. Az üzlet nagy alapterületű, egy szintes, és mindenfélét lehet kapni, a férfi-női-gyerekruháktól kezdve az apró csecsebecséken át a dekorációs termékekig. Már nagyon karácsonyi hangulat uralkodott, rengeteg ilyen tematikájú holmit lehetett kapni, szívem szerint vettem volna sok mindent, de a limitált hely azért visszatartott.=)


Ezt a két pólót potom összegért, 3 és 4 euróért vettem. Szürke, szuper mintájú mindkettő, nagyon tetszenek, lusta, "nincs kedvem rendesen felöltözni" napokra tökéletesek.



A Primark fehérneműrészlege is szuper, sokan szeretik, én is vettem itt egy 5 darabos bugyiszettet. Nem fotóztam le, ha nem bánjátok, de jópofa téli mintásak és egyszínűek is vannak köztük, ez igazán jól jött, cuki is volt meg olcsó is.=) Voltak igazán szép, különleges darabok is, ugyancsak jó áron, mindenki találhat ízlésének, kedvének megfelelőt.

Pizsamát mindenképp szerettem volna, mert őszintén szólva alig van rendes pizsamám, általában valami túlméretezett kampánypólóban meg cicanadrágban alszom. Nagyon sokféle, hihetetlenül cuki, karácsonyi pizsama volt, de a legtöbbel az volt a bajom, hogy túl vastagok voltak. Mi mindig jól befűtünk telente, esténként biztosan megfőnék egy ilyen darabban, de szerencsére találtam megfelelőt. A hópehely a legújabb kattanásom, ha mintáról van szó, természetesen ilyen pizsinadrágot választottam. Szerintem nagyon szép, szuper az anyaga, és kényelmes. Egyébként 7 euróba került. Vettem hozzá egy 3 eurós, szürke, alvós topot, aminek az a különlegessége, hogy a mellrésznél dupla anyagú.


Csodaszép, zöld, kötött körsál, mert sálakból sosem elég. Gyönyörűek voltak a vékony anyagúak is, de úgy gondoltam, az itthoni már-már téli időben több hasznát veszem egy ilyennek. Volt még más színben is, nekem ez tetszett a legjobban.


Azért nem távoztam home decor kellék nélkül, két, 1-1 eurós illatgyertyát is vettem. Volt egyébként brutál nagy illatgyertya is 3 vagy 4 euróért, de azt nem tudtam volna hazahozni a bőröndben (de ha még idén eljutok a bécsi Primarkba biztonsági ellenőrzés és súlylimit nélkül, biztos veszek =D). Az egyik az Autumn Forest, ami egy friss, fás, kicsit karcos, érdes, igazán különleges illat, még nem volt ilyen gyertyám. A másik a Winter Berries viszont klasszikusnak is mondható, almás-fahéjas-gyümölcsös, meleg illatú gyertya, nagyon szeretem ezt az illatot, minden évben beszerzek hasonlót valamelyik márkától.


Ezt a napszemüveget 3 euróért vettem egy random boltban az óvárosban, ugyanis pont előtte, a tengerészeti múzeumban sikeresen leejtettem a régimet, és eltört. Imádom ezt a wayfarer fazont, szerintem ez áll a legjobban, pont ugyanilyen volt az előző is, ennyi pénzért meg igazán megérte. Sajnos nem tudok vigyázni a napszemüvegekre, ezért nem is szoktam drágát venni.


Végül egy szülinapi ajándékot mutatok, az új télikabátomat, amit szintén kint vettünk. A lakásunktól nem messze volt egy Mango Outlet, oda direkt azért mentünk, hogy nézzünk kabátot. Szerencsére találtunk olyat, ami minden kitételemnek megfelelt, az ára sem volt vészes, és remélem, hosszú évekig hű társam lehet. 38% gyapjú az anyaga, sima fekete, oversize fazon, remekül alá lehet öltözni, de még nem ormótlan. Nekem picivel a térdem fölé ér, de én nagyon alacsony vagyok, egy átlagos magasságú lányon körülbelül combközépig érő lehet. 50 euró helyett 26-ért vettük, ami szerintem szuper, tekintve, hogy a normális minőségű télikabátok 20 ezer forint környékén kezdődnek.


2 megjegyzés:

  1. Az a pizsinadrág nagyon szép. Kár, hogy nálunk nincs Primark. Én szeretem a meleg pizsamákat, a szobámban 21-22 fok van télen, és kissé huzatos a szobám, szeretek jól bebújni a takaró alá.:) Úgy tudom, egészségesebb hűvösebben aludni, ezért nem bánom.
    Örülök neki, hogy ilyen hamar találtál kabátot.:) Egyik korábbi kabátomat nekem is a Mango Outletben találtuk meg, kb 10 ezerbe kerülhetett, jó meleg, tollbélésű volt, így sosem fáztam télen. Tavaly a Zarában újítottam egyet, aztán alig hordtam, mert nem volt elég hideg hozzá. Egyelőre úgy néz ki, idén nagyobb hasznát fogom venni.:)
    A sálnak nagyon jó színe van, biztos jól fog állni a kabáttal, már várom az outfites posztot róluk.

    VálaszTörlés
  2. Én már bánom, hogy nem vettem több sálat kint Londonban a Primarkban, mert azt az egyet, ami hazajött velem, imádom :(

    VálaszTörlés