2014. október 21., kedd

Teszt - L'Oréal Super Liner So Couture szemhéjtus

Már meséltem, hogy a Glamour-napokon szert tettem két L'Oréal termékre is, ezek közül ma a szemhéjtusról írok részletesen, ami nagyon gyorsan belopta magát a szívembe. Korábban semmit nem próbáltam a márkától, viszont folyamatosan vadászom a tökéletes szemhéjtust, szóval nagy elvárásokkal vetettem bele magam a tesztelésbe.



A filc a kedvenc szemhéjtusfajtám, hiszen ezzel a legegyszerűbb pontosan dolgozni. A csomagolása egyszerű fekete-arany, egyébként nagyon hasonlít az Oriflame Calligraphy szemhéjtushoz. A toll azonban sokkal vékonyabb, az anyaga nem is filcszerű, inkább műanyagra emlékeztet. Nagyon vékony vonalat lehet vele húzni, amit aztán kedvünkre vastagíthatunk.


A színe szerintem lehetne valamivel feketébb, de így is szép pigmentált. A leírás szerint a formula vízálló, a kezemre húzott vonalat simán le tudtam mosni szappannal és vízzel, viszont tényleg egész nap szépen kitart, ez mindenképp fontos.

Ilyen szép tusvonalat lehet vele húzni...


Összességében nagyon örülök, hogy a szempillaspirálon keresztül hozzájutottam ehhez a termékhez, mostanában csak ezt használom, ha szemhéjtusra van szükségem. Az ára 1990 Ft, a L'Oréalhoz képest nem is vészes, és most a DM-ben lehet kiváltani 75 pontért 25% kedvezményre jogosító kupont, amit bármilyen termékre felhasználhatunk. Szerintem érdemes kipróbálni, különösen annak ajánlom, akinek eddig gondja volt a vékony tusvonal húzásával, de a gyakorlott használók is csak jól járhatnak vele.=)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vonalat lehet vele húzni, nekem is kéne egy ilyen vékony tus. De lehet, hogy csak nekem kéne megtanulnom ilyen vékonyat húzni, és akkor az enyémmel is lehetne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig csak ezzel sikerült. =)

      Törlés