2014. október 9., csütörtök

Teszt - Artistry Signature Color Ajakrúzs

Néhány hete, egy barátnőm által jutottam hozzá ehhez a rúzshoz. Bevallom, a márka eddig számomra ismeretlen volt, kíváncsian vetettem bele magam a tesztelésbe. A szeptemberi kedvenceim közé is bekerült a termék, részletes beszámolót is megérdemel.=)


Ez olvasható a hivatalos leírásban:
Adjon gazdag és telt színeket ajkainak - és fedezze fel ezt a különleges élményt már az első érintés után! A 16 tagú színválasztékban a merész rózsaszíntől a vörösig, koralltól a pirosig, a bézstől a barnáig, a szilvától a mályváig megannyi árnyalat megtalálható. Előnyök:
  • Antioxidáns E-vitamint tartalmaz, amely intenzíven hidratálja, megfiatalítja és puhává teszi az ajkakat.
  • Hosszan tart, nem kenődik el.
  • Áttetsző bázisának köszönhetően kiemeli a valódi színeket és kitűnően illik bármilyen bőrtónushoz.
Fekete papírdobozban érkezik, ez rögtön professzionális hatást kölcsönöz, és maga a csomagolás is exkluzív: fényes arany, fémből készült tokban található a rúzs, amiből ki kell csavarni használat előtt. Az fém gyűjti az ujjlenyomatokat és erősen tükröződik (ez a fotózás miatt volt problémás=D), de nekem nagyon tetszik, igazán elegáns és minőségi benyomást kelt.

A Bougainviella nevű árnyalatot kaptam, ez egy nagyon szép mályvaszín, fáradt rózsaszín lilás beütéssel, mindennapi őszi rúzsnak tökéletes. Illata nincs, a rúzsba belevésett A betű tovább fokozza az elegáns hatást, nekem mindig nagyon tetszik, ha a rúzsba belenyomják a márkajelzést.
A pigmentáltsága kitűnő, az állaga nem túl krémes, de nem is túl száraz, tehát könnyen felvihető, mégis tartós. Ivást simán kibír, evéskor persze megkopik, de nem csúnyán, egyébként körülbelül 4 óra után kezd el kopni, de szerencsére egyenletesen. A legutóbbi sminkes posztban is ezt viseltem. Különösebb hidratáló hatást nem vettem észre, de nem is szárít, úgyhogy ez mindenképp pozitív.


Összességében egy szuper minőségű rúzst ismerhettem meg a termékben, gyakran használom a mindennapokban, hasonlít a szám saját színéhez, csak szebb kiadásban.=) Az egyetlen hátránya talán az ára, a felső kategória felé húz, ugyanis 7400 Ft-ba kerül, ami egyáltalán nem mondható olcsónak. Azonban ha felkeltettem az érdeklődéseteket, INNEN tudjátok megrendelni, és körülnézni a többi Artistry termék között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése