2014. október 22., szerda

Outfit - Perdue dans l'hiver


A mai borongós, esős nap is kapóra jött valamire, végre fel tudtam avatni a kedvenc új ruhadarabomat, amit Púderfelhő Andi blogsale-én vásároltam (még mindig tart, csodaszép cuccok vannak, érdemes körülnézni =). Fogalmam sincs, mennyire divatos a szőrmés cape, de én első látásra beleszerettem! Nem a legpraktikusabb kabátféle, de cserébe csodaszép és a plüssös bélés miatt meleg, valamint alá is lehet öltözni simán, szóval sokszor fogom hordani. Könyékig érő kesztyűvel még szebben mutatna, de ha szürke pulcsit mutatok a karlyukakon, szerintem az is teljesen jól néz ki. Egyébként a farmerem is új, a Glamour-napos szerzemény a Mangóból, a csizmám pedig a negyedik telét kezdi, kicsit el van használódva, de még hordható.
Imádom ezt a cape-et, kedvemre casual cosplay-ezhetek benne, és mivel jó meleg, felkészülten várom a tél szeleit (de komolyan, remélem, minél hamarabb megjelenik a hatodik kötet).






2 megjegyzés: