2014. október 6., hétfő

Őszi-téli kívánságlista

Mikor átnézegettem a szekrényemet, mire lehet szükségem a hidegebb évszakokra - hiszen ugye nemsokára jön a Glamour-hétvége - , szinte meglepve láttam, hogy elenyésző számú új holmira. A Glamour-napokon is inkább a kozmetikumokra fogok koncentrálni, a ruháknál annyira nem éri meg az a 20% kedvezmény, a nagyobb leárazásokra is bőven szokott maradni mindenből, de néhány basic holmi biztosan hazajön velem. A lista nem csak a mostani hétvégére érvényes, néhány dolgot biztosan csak később fogok beszerezni.


Fekete farmer
Ilyenem egyáltalán nincs, a H&M honlapján találtam rá erre a magas derekú darabra, a Glamour-napokon szerintem meg is veszem. A normál/magas derekú fazont szeretem a legjobban, ha nadrágról vagy szoknyáról van szó, jobban áll és nekem kényelmesebb.


Fekete kardigán&szürke póló
Nagyon szeretem a vékony, kötött kardigánokat, pulcsikat, van is jópár a szekrényemben, de fekete pont nincs! A H&M Basic vonala amúgy is nagyon jó árban van, kuponnal meg végképp. A szürke, rövid ujjú pólóval ugyanez a helyzet, 


Drogériás sminktermékek
Avagy az 50%-os Glamour-kuponok felhasználása... A Maybelline Color Tattoo-k közül a Metallic Pomegranate-et szeretném megvenni, új szempillaspirálra is szükségem van, jelenleg az Essence Lash Princess és valamelyik L'Oréal spirál között vacillálok, és régóta szeretném kipróbálni a Rimmel Kate Moss rúzsokat, őszre-télre ezt a dögös bordót néztem ki.

Télikabát
Ez elég kényes kérdés szerintem a legtöbbünknél, nálam biztosan. Jelenleg két télikabátot nyúzok, az egyik hetedik, a másikat nyolcadik vagy kilencedik óta van meg, szóval elég régiek, különösen előbbin látszik, hogy érik a csere, de sajnos ez nem ilyen egyszerű... Legyen meleg, nem túl hosszú, de sem nem túl rövid, legyen szép formája, és legyen szövet. Színek tekintetében viszont rugalmas vagyok: fekete, sötétbarna, sötétkék, szürke, mind tetszik! A pufikabátok szóba sem jöhetnek. Ó, és lehetőleg ne egy vagyonba kerüljön.=D A kabátvásárlás a nagyobb, téli leárazásokig várat magára, úgyhogy még nem is nézelődtem konkrét darabok után.

Ezeken kívül néhány új sálnak és ékszernek is örülnék, de őszintén szólva ezeket sosem szoktam előre keresni, hiszen annyi helyen olyan sok kapható belőlük, kutatás nélkül is könnyen találok nekem tetsző darabokat. A DM-ben fogok még venni valami arclemosót, ennek még nem jártam utána részletesen, de ennyi lenne az idei listám. Az alapdarabjaim megvannak, a legjobb cuccaimat úgyis spontán vettem.=)

4 megjegyzés:

  1. Ha szövet kabátra vágysz, én még felírnám a listára, hogy legyen benne gyapjú, legalább 30-50%. Sajnos az olcsóbbak sokszor tiszta poliészterek, amik nem igazán alkalmasak arra, hogy melegen tartsanak a hidegben. Láttam egy nagyon jó fekete kardigánt az F&F-nél is, ami épp akciós, kérdés, hogy van-e még belőle a Tesco-ban. Teljesen basic, de a gombjai aranyszínűek, és olyanok mint egy lapos csavarfej, íme: http://www.clothingattesco.com/knitwear/f+f-stretch-cardigan/invt/bm420094

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kabátügyben abszolút igazad van, sajnos a népszerű üzletek kevés jó minőségű kabátot forgalmaznak, kisebb butikokban könnyebb ráakadni ezekre a darabokra.=)

      Törlés
  2. Fekete farmer és az a CT nekem is szerepel a listámon. :) Az a Rimmel rúzs nagyon megtetszett, lehet hogy ő is hazajön velem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem volt Rimmel rúzsom, de előzetes vélemények alapján jó vételnek tűnik.=)

      Törlés