2014. október 28., kedd

Októberi kedvencek

Az október az egyik kedvenc hónapom, nem csak azért, mert ilyenkor van a szülinapom, hanem mert imádom az őszt. Idén szerencsére szinte végig nagyon szép idő volt, szerintem mindenki örült neki.=) Nagyon jól telt ez a hónap, viszonylag nyugalmasan zajlik az élet a suliban, beiktattam egy kis Glamour-napokat, szokás szerint sokat írtam és már határozottan látom a fényt az alagút végén, voltunk isteni 30Y koncerten... Remélem, a november is hasonló lesz.=)

Ami a kozmetikumokat illeti, jórészt azokat a dolgokat szerettem meg, amiket a Glamour-napos posztban is mutattam már. Tehát minden remekül bevált! Az S. Oliver Difference parfüm hivatalosan is az őszi/téli illatom, csak ezt használom, mióta megvettem. Szerintem elég megosztó, ugyanis a virágos jelleg ellenére púderes, nehezebb illat, el tudom képzelni, hogy valakinek sok lenne, de nekem nagyon-nagyon tetszik.



A L'Oréal False Lash Wings szempillaspirálról majd írok részletes tesztet, ha szeretnétek. A különleges megoldású szilikonkefe segítségével nagyon szépen íveli és hosszabbítja a pillákat, szeretem használni.


A legutóbbi teszt alanya a L'Oréal Super Liner So Couture szemhéjtus volt, ezt vettem elő mindig, ha tusra volt szükségem. Hosszabb kihagyás után újra használni kezdtem a jól bevált, régi kedvenc Rimmel Stay Matte púdert, és még mindig szuper, Rimmel Stay Matte alapozó és Garnier BB krém fölött is.


Ruhák terén két kedvencem volt, az egyik a legutóbbi outfit posztban látható szőrmés cape, a másik pedig a New Look kockás flaneling, mindkettő tökéletes a mostani, borongós időben.




Természetesen elkezdtem új sorozatot is nézni...=D Mivel sosem elég az ármánykodós, középkori sorozatokból, nekiálltam a Tudoroknak. Nem új keletű sorozat, 2011-ben lett vége. 50 perces egy epizód, 10 rész egy évad, nemrég fejeztem be az elsőt, szerintem hamar bedarálom. A cselekmény elég komplikált, de követhető, nagyon jók a karakterek és a látványvilág. Akinek eddig kimaradt, mindenképp kezdje el, érdemes!



És az utolsó kedvencem is a sorozatokhoz kapcsolódik, ez nem más, mint a tv show tracker alkalmazás. Vezetni lehet benne az aktuális sorozatokat, lehet pipálni a már megnézett részeket, kiírja, melyikből hány rész van hátra, valamint minden epizód rövid bevezetője is elolvasható. Nagyon hasznos azoknak, akik egyszerre több sorozatot néznek, mindegy, hogy darálva vagy a megjelenéssel egy időben.


2 megjegyzés:

  1. a Tudorokban is jelen van Maergery-sosem-tudom.hogy-írják Tyrell, mint Boleyn-lány, vagy nagyon rossz helyen járok? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen igen!=D a Tudorokban is ő a kedvencem =)

      Törlés