2014. október 16., csütörtök

Napi smink - Metallic Pomegranate

Reggelente egyre sötétebb van, így sajnos kevesebb lehetőségem adódik megörökíteni a sminkemet. Ezt az egyet nem szeretem az őszben... Mindenesetre a héten kipróbáltam a Glamour-napokon vásárolt új sminktermékeket, egy részét ebben a sminkben is használtam.


A főszereplő a Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate a főszereplő. Az On-and-On Bronze-t nagyon szeretem, minden héten használom, az új színnel is nagy elvárásaim voltak tehát. Sajnos azt kell hogy mondjam, ezzel nem vagyok maradéktalanul elégedett. Keményebbnek érzem az állagát, nem tudom olyan szépen eldolgozni, mindenképp kell használnom szemhéjpúdert, hogy a szélek is szépek legyenek (most arany csillámos barnát használtam, de matt színekkel is működik). Valamint szerintem élesben nem olyan szép, mint a tégelyben, több rétegben kellett feltennem, hogy a képeken látható intenzitást elérjem. Egyébként nagyon tetszik, igazán különleges árnyalat, de nem lesz a mindennapi rohanós sminkjeim eleme.
Az arcom többi részén a szokásos termékeket használtam, nagyjából azokat, mint ennél a sminknél. 



1 megjegyzés:

  1. Fura nekem, 33 éves dolgozó nőként, hogy egy gimis ilyen komoly sminket rak fel minden nap a suli kedvéért.:-)

    VálaszTörlés