2014. október 4., szombat

Napi smink - Bougainvillea


Ígértem sminket a Rimmel Stay Matte alapozóval, és tegnap tudtam is néhány képet készíteni. Nemrég mutattam már ehhez hasonlót, tulajdonképpen ez az új kedvenc őszi sminkem: csillogó, barnás szín egész szemhéjra satírozva, sötétbarna szemhéjpúderrel húzott hamis tusvonallal. A főszín ezúttal az Urban Decay Toasted volt, ami egy csillogó, barnás-rózsaszínes árnyalat, szerintem nagyon őszies. Az alsó szempillasort csillogó barnával emeltem ki, a felső szempillatőben pedig a Crave-et használtam, ugyancsak az Urban Decaytől. A szeptemberi kedvencek között említett Artistry rúzst tettem fel a számra, az arcomra pedig rózsaszín pirosítót.
A képeket délután készítettem, de az arcomon csak leheletnyi púderrel mentem át, az alapozó kicsit sem kopott meg napközben. Láthatjátok, hogy nagyon szép a fedése, a hatás azonban nem maszkszerű. Már a tesztben is írtam, mennyire szeretem ezt az alapozót, szerintem remek vétel, főleg, hogy a Glamour-napokon a DM-ben a Rimmel termékekre is féláron lehet lecsapni.



2 megjegyzés:

  1. Egyszerűen csodás ez a smink. :) Annyira szép bőröd van. :) Milyen pirosítót használtál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm, ez olyan jólesett!=) A pirosító Artdeco, beauty boxba való és 62-es árnyalat, csillogó rózsaszín =)

      Törlés