2014. szeptember 30., kedd

Teszt - Rimmel Stay Matte alapozó

Tavasszal és nyáron a Garnier kevert bőrre való BB krémjét használtam, de úgy döntöttem, a hidegebb hónapokra inkább alapozót választok. Eredetileg a Catrice Nude Illusion alapozóját szerettem  volna kipróbálni, de végül a Rimmel Stay Matte-ot hoztam el inkább. Azt hiszem, talán egy éve van jelen a piacon ez az alapozó, a Stay Matte púdert szerintem mindenki ismeri, én nagyon szeretem, reméltem, hogy az alapozó is hasonlóan be fog válni.


Szerintem szuper a tubusos kiszerelés, a mérete utazásbarát, nekem tetszik.

Az alapozó állaga habos-krémes jellegű, a bőrön enyhén púderessé válik, ezért megkockáztatom, hogy akinek nem zsíros a bőre, nem is kell púdert használnia utána. Elsőre nehezen eldolgozhatónak tűnik, én nagyobb fejű szintetikus ecsettel szoktam felvinni, és nagyon szépen belesimul a bőrbe. Az enyém a legvilágosabb árnyalat, az alaptónusa inkább sárgás, mint pinkes. A fedése szuper, egységes és matt bőrképet varázsol, csak a nagyobb, feltűnőbb bőrhibákra kell utána korrektort használni.
A tartósságával abszolút meg vagyok elégedve, egész nap a helyén marad, és csak kicsit fénylik át. Manhattan púderrel szoktam fixálni, lehet, hogy a Rimmel Stay Matte púderrel még jobban teljesítene.


Néhány hete használom ezt az alapozót, és őszintén szólva eléggé megszerettem. Szép a fedése, könnyen és gyorsan eldolgozható, egyedüli hátrányként talán azt tudnám megemlíteni, hogy a nap végére néha "nehézzé" válik a bőrön, ez szerintem a krémes formula miatt lehet. Normál, kevert és zsíros bőrre ajánlom! Még a héten hozok vele sminket is, hogy lássátok, élesben hogy teljesít.=)

9 megjegyzés:

  1. Fuuu én most éppen nagy dilemmában vagyok, hogy melyik alapozót szerezzem be a Glamour napokon. Én is a Catruce NUde Illusion és a Rimmel Stay matte alapozó között vacilálok. Mennyire szárít a Rimmel? (mert télire nem akarok olyat venni, ami szárít)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért választottam ezt, mert kevert-zsíros bőröm van, és sok véleményt olvastam, hogy ilyen bőrtípusról a Catrice nagyon hamar "leolvad". A Rimmelnél én nem tapasztaltam szárítást, szerintem tehetsz vele egy próbát. ;) =)

      Törlés
  2. Nekem még a régi csomagolású volt meg és nagyon szerettem, de csak nyáron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez nyárra sok, nehéz lenne, bár őszintén szólva a a BB krém is az volt néha.=D

      Törlés
  3. Én is beszereztem, és nagyon megszerettem, nekem is amugy ugyan ezek a tapasztalataim.

    VálaszTörlés
  4. Imádom ezt az alapozót!!! Ajándékba kaptam, de még az árnyalat is tökéletes. Hasonlókat tapasztaltam mint te, egyszerűen szuper. Még az ára is, G-kuponnal meg pláne:)) Csak ajánlani tudom, púder nélkül használom és úgy is tartós. Írtam róla én is, mert ez egy kihagyhatatlan termék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem, hogy már Instagramon is írtad.=) Igen, szerintem is nagyon jó árban van, én akciósan vettem 1300 Ft-ért ha jól emlékszem, kuponos napokon meg talán még ennél is olcsóbb.=)

      Törlés
  5. Nekem nem vált be, egyszerűen nem tudom szépen eldolgozni, számomra fura az állaga. Inkább BB krémet használok, mert szerintem ehhez béna vagyok. ^_^

    VálaszTörlés