2014. szeptember 24., szerda

Szeptemberi kedvencek

Végérvényesen beköszöntött az ősz, már hűvösek a reggelek, előkerültek a kötött pulcsik és sötét színek, estére pedig a gyertyák és finom teák. Nagyon jól telt ez a hónap, meglepő módon élvezem az iskolát, mellette ahogy időm engedi, alkotok, nem unatkoztam egy cseppet sem, ráadásul szombaton nyelvvizsgázom angolból.=) Lássuk, miket szerettem szeptemberben!


Három sminktermék is belopta magát a szívembe. Az első a Rimmel Stay Matte alapozó, amiről nemsokára olvashattatok részletes tesztet. Röviden: könnyű állagú, matt finisű, elég tartós alapozó, kevert-zsíros bőrűeknek is érdemes kipróbálni. Az NYC négyes szemhéjpúderről ugyancsak olvashattatok már, jó volt a szokásos barnák helyett zöldekkel sminkelni. Végül pedig az eddig számomra ismeretlen Artistry márka csodás őszi mályvaszínű rúzsát kedveltem meg, amit egy barátnőmtől kaptam. Hamarosan olvashattok a termékről bővebben is!



A körmömre újra előkerültek a sötétebb piros, bordó árnyalatok, illetve nagyszerű őszi kombó a sütőtökre emlékeztető narancs és a csillogó nude. Fogalmam sincs, bármelyiket lehet-e még kapni, mert régebbi termékek, de októberben tervezem kicsit felfrissíteni a körömlakk kollekciómat.


A Balea tusfürdőkről már sokat áradoztam, ezúttal az Abend Rot névre keresztelt illatába zúgtam bele. Rózsás-cseresznyés, nagyon nőies, nehezebb illat, hosszú napok utáni lazításra szuper.

Divat terén hű társam volt a Dechatlonból származó rövid szárú lovaglócsizma, hiszen a hónap első felében sokat esett az eső. Eredetileg a Strand Fesztiválra vettük még augusztus végén, de azóta nagyon sokszor tett jó szolgálatot. Jobban tetszett, mint a hosszú szárú verzió, lazább és kihasználhatóbb, viszont ugyanolyan esőálló. És ha már eső, végre lett olyan esernyőm, ami nem megy tönkre egy használat után, és még jól is néz ki. Kell ennél több?

Már meséltem az imádott Cruciani karkötőmről. Egyelőre nem tervezek többet, mert azért elég drágák, bár biztosan találnék még olyan mintákat, amik tetszenek. Az arany hópehely viszont maximálisan illik hozzám, és tényleg minden nap hordom.


Sorozatok terén még nyáron kezdtem el nézni a brit Skins-t, de nem igazán fogott meg, hogy őszinte legyek. Nemrég azonban újra elkezdtem, jobban mondva folytattam, ahol nyáron abbahagytam, és érdekes módon ez a szürke, picit talán nyomasztó hangulat ősszel jobban bejön, úgyhogy ha nem is óriási lelkesedéssel, de néhány évadot biztos meg fogok nézni még belőle.
Ellenben a Szívek szállodájába teljesen beleszerettem a nyár végén, és ez szeptemberben is kitartott. A Született feleségek óta nem néztem vicces, kisvárosi sorozatot, ez pedig már-már klasszikusnak számít, hát elkezdtem és nem csalódtam! Nagyon szórakoztató, de mégsem kell minden idegszálammal koncentrálnom, ha nézem, igazi lazítós sorozat vasárnap délutánokra vagy ebédhez/vacsorához.

Szeretem magam azzal áltatni, hogy ha folyvást fanfictionöket olvasok angolul, azzal készülök a nyelvvizsgára.=D Fanfiction.net-en keresgéltem (nyilván Trónok harca-témában), és találtam is néhány egészen jót. Egy viszont rendkívül magával ragadott, a címe Little Rose with Steel Thorns. A Kardok vihara első fele és a sorozat harmadik évada után érdemes elkezdeni, a sztori a Red Wedding után kezdődik, és ZSENIÁLIS. Így, nagy betűkkel. A történet felépítése logikus, illeszkedik az eredetibe, sőt, szerintem simán lehetne a része is. Hasonló a stílus, gyönyörű és gazdag szókinccsel bír a lány, aki írja, szóval tényleg lehet tanulni is belőle. Sok szálon fut, egyszerűen nem maradt bennem kérdőjel a viszonyokkal kapcsolatban. A legjobb, hogy még folyamatban van, ha jól néztem, hetente-kéthetente kerül fel új rész, már nagyon várom a következőt.=) Olvassatok bele, imádni fogjátok.


Végül egy telefonos alkalmazás lopta be magát a szívembe, a neve A Novel Idea. Tulajdonképpen egy virtuális jegyzetfüzet grafománoknak.=) Lehet vezetni benne regényeket, jeleneteket, karaktereket, helyszíneket, egyéb ötleteket... Ezeket lehet csatolni a regényekhez, így segít a rendszerezésben. Egyszerűen imádom, hiszen végre minden szükséges jegyzetet és adatot könnyen magammal tudok vinni, egy helyen tudom vezetni a foszlányokat, nem pedig random dolgozatok hátulján.=D Van ugyan erre a célra rendes jegyzetfüzetem is, de az nem tudom magammal vinni minden nap, a telefon pedig úgyis mindig nálam van. Az App Store-ból ingyenesen letölthető, nagyon hasznos annak, aki szeret írni.=)

2 megjegyzés: