2014. szeptember 26., péntek

Outfit - I See Fire


Egyre hidegebbek a reggelek, de napközben még azért ki-kisüt a nap... Az őszi napokra a legjobb öltözködési trükk a rétegezés, így nem ragadunk le a meleg pulcsi-farmer kombinációnál és nagyon változatossá teszi az öltözködést. Ezt a kényelmes, edgy szettet csütörtökön viseltem, hosszú és eseménytelen iskolai napra. A hosszított, kockás ing már egy ideje megvan, egyébként New Look és turiban vettem, de most viseltem először, ugyanis az anyaga elég vastag. Több szürke, mintás vagy feliratos pulcsim van, a kedvencemet választottam hozzá, a vékony kötésű sárkányosat. Tavalyi Zara, akárcsak a bőrdzseki, nagyon sokat hordtam mindkettőt és még fogom is. Előkerült a régi kedvenc Levi's farmerem és a bakancsom, gondoltam, ideje egy fokkal melegebb cipőre váltani.=) Nem viseltem semmi különlegesebb ékszert, bár így utólag elnézve valami hangsúlyos karkötőt elbírt volna a szett...





Végül egy telefonos-filteres kép ugyan, de a lényeg, a kedvenc őszi sminkem látszik: natúr szemek, bordó ajkak. A hajam a filter miatt ilyen vöröses, de őszintén szólva nagyon tetszik így.=D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése