2014. szeptember 14., vasárnap

Outfit - Wings


A héten megint voltam a Hádában, ott találtam ezt a gyönyörű, rozsdaszínű blúzt, amit péntek este fel is avattam. Alapdarabokkal kombináltam, iszogatós-beszélgetős, beülős szülinapra szerintem teljesen jó volt. Esti outfitek egyébként nem nagyon szerepelnek a blogon, legfőképpen azért, mert a körülmények sokszor nem megfelelőek a fotózásra, de szerencsére még világos volt, mikor indultam, tudtunk is készíteni néhány képet. Ez sem kifejezetten bulizós, de én nagyon jól éreztem magam benne, olyan alkalmakra is jó lehet, amikor esti program előtt nincs idő hazamenni átöltözni.
Egyébként azt hiszem, most indult be igazán a tanév, gyakorlatilag egész hétvégén tanultam. Az első két-három hétben mindig ez van: hirtelen rámszakad sok minden, bele kell jönnöm újra az egyensúlyozásba, de szeptember végére általában sikerülni szokott.=)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése