2014. szeptember 20., szombat

Outfit - Sweater Weather


Ezen a héten nem voltam túl rendes blogger, hétvégén azért igyekszem behozni a lemaradást.=) Mozgalmas hét volt, sok izgalmas dolog történt velem, és a jövő hét sem lesz nyugisabb, ugyanis szombaton nyelvvizsgázok angolból. Szerencsére nem izgulok (még =D), szerintem eleget gyakoroltam, tanultam rá aktívan és passzívan is, plusz pénteken nem lesz suli, ami külön öröm. Már majdnem egy hónapja járunk ismét iskolába, ezalatt a pár hét alatt kiderült, hogy azért mégsem lesz olyan könnyű az év, mint az elején képzeltem, de az elmúlt tanévekhez viszonyítva még mindig jobb a helyzet szerintem.
A szettet tegnap viseltem, szürkületkor értem haza, gyorsan kattintottunk pár képet róla. Nem a legjobb sorozatom, de ezt a pulcsit mindenképp meg akartam mutatni Nektek! Turis szerzemény, az előző outfit posztban szereplő inggel együtt vettem. Nincs semmilyen márkája, még méretet jelző címkéje sem, ránézésre jónak tűnt, és így is lett.=) A színe tökéletes őszre, szürkés-barnás taupe, hátul valamivel hosszabb, feltűnővé a mintája teszi. Régóta tetszenek abelebújós, vékony kötésű pulcsik, és nagyon örülök, hogy sikerült ilyen vicceset találni. Keki farmerrel és tornacipővel viseltem, laza pénteki sulis napra szuper volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése