2014. szeptember 8., hétfő

Outfit - Lost Stars

Még nyár elején vettem ezt a fehér ruhát, de képzeljétek, csak vasárnap volt rajtam először! Nyáron, ha elmentem valahova, ugyan eszembe jutott, hogy felvehetném, de mindig arra jutottam, sima beülős-iszogatós programokhoz túl elegáns lett volna még saruval is. Egészen mostanáig kellett várnom, nagyobb lélegzetű családi ebédre mentünk, erre az alkalomra viszont tökéletes!


A ruha szerintem önmagában is elég feltűnő, ugyanakkor visszafogott darab: a felsőrésze zárt, az ujja félhosszú, és térdig ér. Nagyon szép a fazonja, szerintem nekem ez áll a legjobban, és a közeli képen láthatjátok, hogy rá van varrva egy kerek gallér, ami szerintem nagyon cuki.=) A táska ezer éves Primark, a cipő pedig ugyancsak régi Bershka. Úgy gondoltam, ez a ruha nem igényel sok körítést, csak színes kiegészítőkkel dobtam fel, természetesen feketével is működik.
Az aranyórám mellett hópelyhes Cruciani karkötőt viselek, ami a csajos nyaralás eredménye.=) A siófoki éjszakában betévedtünk egy ékszerboltba, ahol volt Cruciani karkötő is, vettünk mind a négyen, én ezt az arany hópelyheset választottam (aki olvassa a másik blogomat, érti szerintem, miért=). Azóta mindig hordom, egyrészt mert emlék a nyaralásról, másrészt mert nagyon szép.=)





9 megjegyzés:

  1. Előrebocsátom, hogy csinos vagy, és ne vedd zokon amit írok, már csak azért sem mert nagyon hasonló alkatúak vagyunk. Legalábbis én a "pici, húsosan nőies-melles" meghatározást mondanám magamra- ha Te is hasonlót gondolsz magadról akkor olvass tovább, ha nem, akkor bocsáss meg:-) Szóval, a kerek, nem túl mély nyakkivágás és a fehér szín együtt nem a legjobb optikailag, ha az ember C-D kosarat hord és nem egy nádszál típus. A ruha derékvonala nem ér a derekadig, de nem is mell alatti, valahogy "félúton" van, és szerintem és ettől még inkább mell hangsúlyos lesz a dolog. Azok a szettjeid ahol kicsit lejjebb van a derék rész, jobban állnak. Mondom ezt úgy, hogy van egy nagyon hasonló, csak rövidebb ujjú fekete csipke ruhám és ahogy rajtam áll, azzal ugyanez a bajom. :-) Alix

    VálaszTörlés
  2. Alix-szal kell egyet értenem, ez a ruha nem előnyös a testalkatodhoz. Egy V kivágás jobb lenne. Talán egy ügyes varrónő át tudja alakítani a ruhát. ;) Plusz szerintem érdemes beinvesztálni egy jó minőségű melltartóra is, ami rendesen tart és támaszt, hosszú távon a váll és hátfájás is megelőzhető vele.
    A cipő viszont nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem viszont nagyon tetszik rajtad a ruha, szerintem szuper!:) Valami hasonlót én is régóta szeretnék magamnak, de még nem találtam meg az igazit :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem tök jól áll neki, semmi gond a mellével, akkora amekkora, akármit is vesz rá, nem is értem, miért kell ezzel foglalkoznotok. Teljesen szép, arányos, homokóra derekú kiscsaj, nincs ezzel a ruhával sem semmi gond! :)
    Az meg hogy magasan van a derékrész, pont hogy nyújtja az egész képet, hosszabbnak tűnik a lába, nagyon is előnyös! Szerintem ez egy szuper ruha, jól is áll, ne hagyd magad eltántorítani! :)

    VálaszTörlés
  5. Hű, nem gondoltam, hogy ilyen megosztó lesz ez a ruha!=) Nekem tetszik magamon, jól éreztem magam benne, mélyebb kivágású ruhákat ritkán hordok, mert az rajtam nagyon feltűnő, szívesebben viselek ilyesmiket.=) De köszönöm a kommenteket lányok!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem senki nem volt bántó, és divatról véleményt, tanácsot szabad adni, ez a blog is erről szól végül is. És Apolka sem sértődött mge, mert jó fej:-)
    Nem tudom persze, hogy élőben milyen a ruha, így a fotó láttán egyet kell értsek a kritikus hangokkal. Valahogy egyszerre asszonyos-anyukás és '80-as évekes kislányos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, erről szól a blog, kulturáltan megfogalmazott kritikán nem fogok megsértődni. =) Szerintem ugyan jól áll nekem ez a ruha, élőben is többen megdicsérték, de természetesen elfogadom a véleményed .

      Törlés
  7. Szia. Új vagyok, de gondolom, nem bánod, ha írok hozzászólást. :)
    Hú, nagyon szép ez a ruha. Szívesen elfogadnék egy ilyet, csak mondjuk nem fehérben, hanem feketében, kékben, vagy esetleg pirosban, mert nagyon világos bőröm van, és ettől csak még haloványabbnak tűnnék.
    Amúgy remek összeállítás, a táskát is imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sőt, örülök, hogy itt vagy, és tetszik a szett!=) Hasonló ruhát szerintem Inditex üzletekben vagy Camaieu-ben találsz.=)

      Törlés