2014. szeptember 21., vasárnap

NOTD - Pöttyös

Megint a Weheartitről inspirálódtam, de ezúttal nem sminket, hanem manikűrt készítettem el. Teljesen véletlenül akadtam rá, nagyon megtetszett, és mivel sosem próbáltam hasonlót készíteni, kipróbáltam.


Fehér, fekete, és sötétpiros szín kell hozzá, valamint fedőlakk. Nekem nincsenek körömdíszítő eszközeim, ezért a pöttyöket hullámcsat lekerekített végével festettem fel: papírra kentem egy kis pacát, belemártogattam a hullámcsatot, majd felpöttyöztem a körmömre. Nem lettek egyforma méretűek a pöttyök, de annyi baj legyen.  A fedőlakkal vigyáznom kellett, nehogy felszedje az alatta lévő lakkot (és így elmaszatolja a mintát), de egész jól megbirkóztam a feladattal. A legjobban azon lepődtem meg, hogy mindent beleszámolva csupán 20 percbe került az elkészítése, valamiért többre számítottam. És akkor lássuk is, hogy sikerült!



Nekem nagyon tetszik az összkép, és olyan cuki ez a pöttyös minta, legközelebb mind a tíz körmömre el fogom készíteni!

4 megjegyzés: