2014. szeptember 10., szerda

Napi smink - Ice Princess

Szeretném kihasználni, hogy még van elég fény sminkeket fotózni, és így a blogon is többet szerepelhet a téma, valljuk be, eddig eléggé hanyagoltam.=) Weheartiten rendszeresen heartolok gyönyörű sminkeket is, összegyűjtöm őket külön táblára, de legtöbbször bizony csak megmaradnak képnek. Itthon, szórakozásból sosem sminkelek, amikor pedig megyek valahova, általában a jól megszokott rutint alkalmazom. Nemrég azonban átböngésztem ezt a bizonyos táblát, megtaláltam ezt a sminket, és mivel nem tűnt nehéznek, gondoltam, elkészítem.


Szemhéjalapozás után kijelöltem a mélyítővonalat halvány barnával (Urban Decay Naked - Naked 2 keveréke). Ezután csillogó, világos ezüst szemhéjpúdert vittem fel a mozgó szemhéjamra (H&M paletta, már nem kapható). A külső V-be csillogó sötétszürke szín (Urban Decay Gunmetal) került, amit ceruzaecsettel vittem fel és pufi ecsettel satíroztam a mélyítővonalba, hogy füstösítsem a sminket. Ugyanez a szín került az alsó szempillák tövébe. Fényes fehér kiemelőt használtam (Urban Decay Venus) a szemöldökcsontra és a belső szemzugba, majd vékony tusvonalat húztam az Oriflame Giordani Gold Calligraphy szemhéjtus segítségével. A szempillákra a Max Factor Excess Volume szempillaspirál került, de ez a smink simán elbírja a műszempillát is, ahogy a képen is látható. Halvány rózsaszín pirosítóval (Artdeco) és rózsaszín szájfénnyel (Max Factor) egészítettem ki a sminket.




Amint láthatjátok, az én verzióm kevésbé drámai, mint a képen látható smink. Én családi ebédre viseltem, de vastagabb tusvonallal és sötétebb rúzzsal vagy szájfénnyel könnyen elkészíthető akármelyik péntek vagy szombat esti buliba is.

2 megjegyzés:

  1. Megint csodás sminket készítettél. :) Nagyon tetszik, és szuperül áll neked. :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszik!=) mostanában újra szívesen készítek valami különlegesebbet, úgyhogy nemsokára lesz megint smink.=)

      Törlés