2014. szeptember 3., szerda

Napi smink - Crave

Meglepően gyorsan sikerült visszarázódnom a dolgos hétköznapokba, őszintén szólva még élvezem is, hogy újra van rendszer az életemben. Ebbe a sminkelés is beletartozik, és mivel ősszel általában több kedvem van valami különlegesebbet alkotni, megmutatom, ma milyen sminket viseltem.

Véletlenül a kezeim közé akadt a Max Factor Auburn Envy szemhéjpúdere. Nagyon szép, csillogó, rezes fényű barna szín, őszre tökéletes, ez adta a smink alapját. Felvittem az egész szemhéjamra, majd a mélyítővonalba is, mindezt egy pufi ecsettel. Ezután az Urban Decay Naked Basics paletta került elő: a Fainttel kihúztam az alsó szempillák tövét, a Crave-et pedig tusként használtam. Ez utóbbi nagyon sötét barna, finomabb ezzel az összhatás, mint fekete tussal. Végül felvittem a Venust a szemöldökcsontra, és spiráloztam. Az egész smink (nulláról a képekig) mindössze 10 perc alatt készült el.
Egyébként az első hét egészen jól telik. Az órarendem nagyon jó, szinte csak tölteléktárgyaim vannak, ahogy számítottam rá, ilyen szempontból egyáltalán nem lesz megterhelő az év. Több idő marad az érettségire tanulni!=D Az angol nyelvvizsgám időpontja is vészesen közeleg, három hét múlva megyek, de jól haladok a készüléssel, plusz mostanában egyre többet olvasok angolul, ez is biztosan segít valamennyit. Szóval jelenleg minden rendben, nagyjából már látom, hogy fogom tudni beosztani a szabadidőmet, a blogon biztosan maradni fog a heti 2-3 poszt.=)



4 megjegyzés:

  1. Őszies, barnás, visszafogott, de mégis csillogó. Tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Hű ez egyszerűen mesés lett! *.* Csodás színek, nagyon jól állnak neked, abszolút tökéletes az eldolgozás, a visszafogott tusvonal remekül kiemeli a szemedet és tetszik a finom pirosító és ajakszín. :) Csillagos ötös nálam! ;)

    VálaszTörlés