2014. augusztus 21., csütörtök

Teszt - L'Oréal Elseve Total Repair Extreme sampon és balzsam

Miután elfogyott az Arginine Resist X3 samponom és balzsamom, nem vettem őket újra, hanem úgy döntöttem, kipróbálok valami mást a márkától. A címkéket böngészve végül a Total Repair termékcsaládra esett a választásom. Mivel a hajvégeim az elhagyott hőkezelés ellenére is hajlamosak kiszáradni és töredezni, szimpatikus volt az ígért újjáépítő hatás.


Amit a címkén olvashatunk:
A teljes újjáépítés titka
Új, koncentrált összetétel újjáépítő hatóanyagokkal - LAC + CÉRAMIDE
Teljes újjáépítő hatás: a hajszál 10 rétegéig hatol, hogy belső szerkezetében újjáépítse a sérült kötéseket.
Hatás egészen a hajvégekig: kitölti, kisimítja és védi a hajszál felületét egészen a hajvégekig.
Eredmény: teljes újjáépítés, lezárt hajvégek, puha és selymes haj.

Összehasonlítva az előző sampon-balzsam párossal nem sok különbséget tapasztaltam. Az illatuk nehezebb, virágos-púderes jellegű, nekem tetszik. A sampon sem olyan folyós, gazdagabb állagú, de ugyanolyan egyszerű a használata.

Selymessé és könnyen kifésülhetővé teszi a hajat, nem zsírosít, és tényleg jót tesz a hajvégeknek. Nálam annyira volt gázos a kiinduló állapot, komolyabb, igazán töredezett hajra nem biztos, hogy elég a sampon-balzsam kombó, valószínűleg kelleni fog hajpakolás vagy hajvégápoló. Én semmi ilyesmit nem használok, azt tapasztaltam, hogy hamarabb zsírosodik tőlük a hajam, valamint a hajvasalót és a hajszárítót is elhagytam lassan fél éve, és sokkal egészségesebb a hajam, mint azelőtt.
Jön az ősz, ilyenkor jók a táplálóbb hajápolók, akinek igénybevett a haja, érdemes tennie egy próbát ezzel a termékcsaláddal.

1 megjegyzés:

  1. Örülök a tesztnek, mert én is megvettem ezt a sampont, mellé pedig a Full Repair Instantvarázs Hajápolót, mert kedden szőkítettem, és még vár rám egy a festés előtt, így maximálisan szeretném ápolni a hajam. Eddig bevált :)

    VálaszTörlés