2014. augusztus 15., péntek

Outfit - Growing Strong

A tegnapot Budapesten töltöttük a családommal, megnéztük a Nemzeti Galériában a Dada és szürrealizmus kiállítást, és a Szépművészeti Múzeumban a Toulouse-Lautrec világát. Esős időben múzeumozás: London flashback.=D Mindkét kiállítás nagyon tetszett, különösen a szürrealista, szeretem ezt az irányzatot.


Délelőtt sikerült elkapnunk néhány napsütéses percet a Várban és megörökíteni a szettemet. Kényelmesen öltöztem, mert tudtam, hogy sokat fogunk gyalogolni, de a póló mégis extra. Elég régóta szerettem volna valami Game of Thrones fandom felsőt, de semmiképpen sem sablonosat. Egy Facebookos hirdetésből jutottam el a letmicro.com oldalra, ahol különféle ruhákat, kiegészítőket lehet tervezni: feltöltesz egy képet/mintát, rárakod a kiválasztott darabra, és rányomtatják. Ekkor már tudtam, hogy zöld alapra szeretnék sárga Tyrell-rózsát, alá pedig ugyancsak sárgával a mottót. Sajnos az oldalon nem volt kész minta, ezért kerestem magamnak, szerencsére találtam, és az oldal is forgalmaz olyan zöld pólót, ami nem neonszínű, hanem ilyen szép, élettel teli zöld. Pár perc alatt elkészültem a tervezéssel, vasárnap rendeltem, kedden pedig meg is érkezett. 3090 Ft-ot fizettem érte, ez szerintem teljesen normális ár, főleg, ha azt nézzük, hogy a Zarában 4-5000 Ft az egyszínű szürke póló. Egy szó mint száz, ha szeretnének egyedi pólót magatoknak vagy ajándékba, ajánlom ezt az oldalt.=)
Tudjátok rólam, hogy nem sűrűn hordok ilyen feltűnő színű darabokat, de ezt a felsőt imádom, sokszor fogom hordani, ez biztos!






Csináltunk néhány képet kiállítás után, már jóval felhősebb időben, ez a kettő lett érdemes megosztásra.=)



7 megjegyzés:

  1. szuper póló! hozzám most egy "I'm not a princess, I'm a khaleesi" feliratú érkezik hamarosan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az is nagyon jó, nekem fehér alapon fekete felirattal tetszene =)

      Törlés
  2. Tényleg jó a póló színe,megy is a hajadhoz :) Amúgy tetszik a hajad színe is,pont ilyen árnyalatot kértem a White Hairben,szerintem egyszerű,de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!=) nekem ez a saját színem, szeretem én is, de pár árnyalattal sötétebbet szívesen kipróbálnék.

      Törlés
    2. Hogyha azt akarod,hogy tényleg olyan színt kapj,amilyet szeretnél,és ne roncsolja a hajad a hajfesték,akkor csak a White Hairt tudom neked ajánlani,ők profik :)

      Törlés
  3. Pólóm még nincs, de " I'm not a princess, I'm a khaleesi " bögrém már van, mert teljesen bögremániás vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, mondtam is már, hogy mennyire király az a bögréd =D

      Törlés