2014. augusztus 13., szerda

NOTD - I'm Not A Greenager


Ma beugrottam a Rossmannba fotót előhívatni, és ha már ott voltam, körülnéztem a sminkes pultoknál is. Még tart az Essence és Catrice termékek kiszórása, ilyen kifutó termék a mai lakk is. Régóta szerettem volna egy ilyen erőteljes, szép zöld árnyalatot és nagyon örültem, hogy rátaláltam. Ugyan csak most kentem fel, de mindenképp meg akartam mutatni hamar, hogy ha megtetszik, még el tudjátok csípni valahol. Két rétegben látható a körmömön, a száradási ideje elég gyors, és korábbi tapasztalatokra alapozva 4-5 napos tartósságot tippelek, ami ugyancsak megfelelő.
Őszre készülve is szuper ez a lakk, olyankor átváltok a mélyebb, sötétebb színekre, ez az én színvilágom.=)


Ezt a jegyzetfüzetet sulira vettem különféle feljegyzéseknek, szerintem vicces =D

3 megjegyzés: