2014. augusztus 6., szerda

Napi smink - Smoky Blue

Szoktatok videó vagy kép alapján sminkelni? Én mindig szívesen nézem a sminkvideókat a Youtube-os kedvenceimtől, de alig próbálom ki őket élesben, valahogy mindig elmarad. Viszont ma láttam egy nagyon szép, egyáltalán nem bonyolult sminket Dulce Candynél, időm is volt, ezért elkészítettem.


Ő matt kéket használt, de nekem rögtön a Sleek Storm paletta gyönyörű, csillogó sötétkékje jutott eszembe, mikor megláttam a sminket. A szemzugban használt ezüst egy régi H&M palettából van, a matt bőrszín és világosbarna az Urban Decay Naked Basics palettából (W.O.S. és Naked 2). A matt bőrszínből tettem egy kicsit a szemöldökcsontra is. Tus helyett vékony ceruzavonalat húztam a szemhéjamra, amin átmentem matt feketével, ugyancsak a Sleek Storm palettából. Fekete szemceruza a vízvonalra, dúsító szempillaspirál, és ennyi is lett volna a szem. Az arcomra én is bronzosítót és highlightert használtam a szokásos alapozási rutin után, ahogy a videóban látható, a számra pedig az Essence sajnos már nem kapható matt ajakkréme került.








Őszintén szólva nem vagyok biztos benne, hogy ez a smink áll nekem a legjobban, de mindenesetre jó móka volt az elkészítése.=) Mindig eszembe jut, hogy többször kéne a Youtube-ról sminkelnem, aztán rendre elmarad, pedig tényleg szuper ötleteket találni.

Ó, és bocsánat, hogy kevés a teljes arcos kép, a hajam épp meg van őrülve.

3 megjegyzés:

  1. Hát legyél benne biztos. :P Igazán szép lett, és jól áll!

    VálaszTörlés
  2. Tök szépen megcsináltad, egyébként szerintem ez egy tuti alap bulismink és jól is áll, az utolsó kép meg külön cuki!:D:)

    VálaszTörlés