2014. augusztus 27., szerda

Back To School 3. - Outfit ötletek

Az előző évektől eltérően most nem kollázsokkal, hanem a saját ruhatárammal ötleteltem és hoztam öt szettet, amit a back to school szezonban bármikor felvennék. Az évek során nem mentem keresztül drasztikus stílusváltásokon, a hétköznapokon jelenleg a laza, kényelmes stílust preferálom, a smart casual és a tomboy között egyensúlyozva. Ennek jegyében készült az összeállítás, mindenhol írom, mi honnan van!



A farmer-póló-tornacipő kombó a legtöbbünknél gyakran felbukkan. Előnye, hogy ha ügyesek vagyunk, sosem válik unalmassá. A feliratos, mintás pólók jópofák és mivel önmagukban is feltűnőek, ha nincs idő vagy kedv, nem kell túlgondolni a körítést. A világos farmerhez (Camaieu, tavalyi, de bárhol kapható ilyen farmer) és fehér tornacipőhöz (Converse) fehér alapon fekete feliratos pólót vettem fel. A póló új kollekciós C&A, hétfőkre tökéletes.=D Arany szemes lánccal (H&M) és bőrdzsekivel (tavalyi Zara) egészítettem ki a szettet.



Igazán csajos szett, mert néha van kedvem kiöltözni.=) A szoknyát a Háda leárazáson vettem valami 6-700 Ft-ért, egyébként Primark, nagyon szép, őszre nagyszerű. A póló H&M basic, a különlegessége, hogy mély a hátkivágása. A barna Blair Waldorf-cipő nem túl magas sarkú, egész nap elvagyok benne. Megin arany nyakláncot tettem fel, gyöngysorral túl elegáns lett volna suliba.


A kertésznadrág továbbra is kedvenc, C&A új kollekció, még kapható szerintem! Ezt a kicsit hippis szettet szeptember elején simán lehet viselni. Könnyed blúz, saru, itt-ott előbukkanó neonos fülbevaló - mi kell még? Az inspiráció Keira Knightely Szerelemre hangszerelve c. filmben viselt kényelmes, laza, mégis nagyon csinos összeállításai voltak.


Esős napokon jól jöhet a gumicsizma. Én egész eddig nem igazán voltam a rajongója, de a Strand Fesztiválra gondoltam, hogy azért érdemes lenne. A Dechatlonban vettük ezt a kifejezetten szép, rövid szárú darabot, eredeti funkciója lovaglócipő, de utcára is simán hordható. A farmer a New Yorkerből van, a khaki, bő ing pedig a turkálóból, imádom! Itt talán jobban látszik a kedvenc iskolatáskám, már tavaly is ezt használtam, nagyon szép és minden belefér.


Az utolsó szett a kedvencem mind közül. Nincs is több hozzáfűznivalóm.=)



3 megjegyzés:

  1. Az utolsó nagyon klassz! :) Nekem is az tetszik legjobban :) de a szoknyás is nagyon bájos, valamint a hippis is nagyon bejön :)

    VálaszTörlés