2014. augusztus 19., kedd

Back To School 2. - Írószerek&egyebek

Még augusztus elején megejtettük a szokásos tanévkezdő bevásárlást, és beszereztünk néhány új dolgot a következő, egyben utolsó (UTOLSÓ!!!) tanévre. A tavalyi posztban meséltem arról, milyen rendszerrel dolgozom az iskolában, nekem nagyon bevált a mappázás, magyarból pl. sokkal könnyebb és átláthatóbb így, mint az összevissza nyilazva a füzetben. Most is ehhez való dolgokat, valamint fogyóeszközöket választottam.


Csak matekból használtam füzetet tavaly is, mivel akkor elég volt ennyi, most is három, nagy alakú füzetet vettem, a virágosak a Tescóból vannak, a városos a Müllerből. Matekra mindig különösen szép füzeteket választok, hogy több kedvem legyen hozzá, ez sosem jött be =D, menthetetlen humán beállítottságú vagyok, de legalább csukva jó rájuk nézni.



Idén nem lesz négyzetrácsos lapot igénylő tárgyam, nem is vettem, csak vonalasat a Müllerben. Szerintem nagyon jók ezek a lapok, jó minőségűek és lyukasztottak, ezért könnyű őket lefűzni. Ugyancsak a Müllerből van az átlátszó műanyag irattartó, a papírból készültek nálam mindig hamar tönkremennek, pedig mappára szükség van ilyen-olyan fénymásolatok miatt.


Mindig van nálam jegyzetfüzet, házi feladatoknak, napközben felmerülő ötleteknek akár a blogra, akár valami kis fikció. Volt már többféle, idén erre a vicces green champagne-ra esett a választásom, szerintem poén, és szeretem a zöld színt.


Írólap röpdolgozatoknak, órarend itthonra, de utóbbiból kell még egy, amit a suliban tudok használni.

A ragasztógyurma igazából itthonra kellett, mániákus faldíszítő vagyok, ezzel gyorsan és egyszerűen lehet dekorálni. Fogyóeszköz, mert egy idő után a ragasztó elfárad és cserélni kell, szükség volt az utánpótlásra.


Tollak, rotringhegyek, vonalzó - elég uncsi, de muszáj volt, előbbiek gyorsan fogynak, a vonalzómat meg minden évben eltöröm.


Végül pedig: jegyzettömb, post-itek (ezek kifejezetten suliba), valamint jelölőcetlik. Ez utóbbiak az érettségire való felkészülésnél lesznek igazán hasznosak, jelölgethetem a fontos fejezeteket, anyagrészeket.

Ennyi lett volna, szinte csak apróságokat vettünk. Az a tapasztalatom egyébként, hogy az idő előrehaladtával mindenki kevesebb cuccal lát neki a középiskolának, míg az elején minden tárgynak külön füzet van szentelve, a vége felé megjelennek az öszvér füzetek, vagy mint nálam, a lapok. Az írószerboltokat azonban változatlanul imádom, órákig el tudnék nézelődni!

2 megjegyzés: