2014. július 16., szerda

Teszt - Balea nyári termékek

A DM saját márkáját nagyon szeretem, mert rendkívül kedvező áron kínál szuper termékeket. Sok Balea terméket próbáltam már, és egytől egyik elégedett voltam velük. Nyárra kijött néhány limitált dolog, vettem is belőlük, ezekről írnék néhány sort.


Trend it up! Salz Spray
A beachy waves - hajviselet nagyon divatos mostanában. Mivel a könnyed, kócos hullámok szerintem csodaszépek, beszereztem a Balea texturáló spray-ét. A tengeri sós permetet nedves hajra kell fújni, hagyni a hajat levegőn megszáradni, a végeredmény pedig kócos, dús, száraz, enyhén hullámos frizura.
Nagy lelkesedéssel próbáltam ki, hát... A dúsító hatás működik, kellemesen kócos lett a hajam, abszolút kezelhető, de amit a legjobban vártam, a hullámok, na az nem jött be. Nem írom le a terméket, ugyanis tudni kell, hogy a hajam szögegyenes, kicsit sem göndörödik be nedvesség hatására, sőt, inkább lelapul, szóval nagy valószínűséggel az "alapanyaggal" van a probléma.
El fogom fújkálni így nyáron, mert amúgy nem rossz a hatása, de azért kicsit csalódtam...
Ár: 899 Ft

Mango Mambo tusfürdő
Mindössze két elvárásom van a tusfürdőkkel szemben: ne szárítsák a bőrömet, és legyen finom illatuk. Ezeken kívül a kedvező ár sem hátrány, hiszen gyorsan fogyó termékről van szó. A Balea termékek tökéletesen megfelelnek ezeknek, ezért egyértelmű volt, hogy kipróbálom a nyári mangós változatot is. Az illata nagyon finom, friss, energikus, az állaga már-már krémes, szeretem használni.
Ár: 269 Ft

Melon Tango testápoló
Abszolút impulzusvásárlás eredménye ez a testápoló, de nem haszontalan, ugyanis nem volt itthon nyári testápolóm: vagy az illat, vagy az állag nem felelt meg. Ezzel viszont elégedett vagyok. Az állaga nagyon könnyed, szinte vizes, hamar beszívódik. Amúgy sem szeretem a ragacsos utóérzetet, de nyáron különösen kellemetlen, szerencsére ennél a testápolónál ez nincs így. Az illata erős sárgadinnyés, nagyon édes és intenzív, nekem tetszik, de lehet, hogy valakinek sok lenne. A hidratáló hatásával is meg vagyok elégedve, ajánlom!
Ár: 499 Ft

Ti szeretitek a Balea termékeket? =)

8 megjegyzés:

  1. Én a Melon Tango tüsfürdőt imádom, mesés az illata, ezen kívül pedig nagyon habos-krémes és pluszba még nem is drága, az egyetlen baj vele, hogy limitált :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos nagyon finom, ha olyan az illata, mint a testápolónak =)

      Törlés
  2. A Mango Mambo-nak tényleg isteni az illata, a Trend it up! Salz Spray-t pedig szívesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aww annyira jó igen, csak kár, hogy limitált...

      Törlés
  3. Pont ma vettem meg a Salz Spray-t, kíváncsi vagyok nekem milyen hatása lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha a hajad be szokott göndörödni nedvesség hatására, akkor szerintem működni fog =)

      Törlés
  4. Én még otthon vettem április végén a csokis testvajból egy tégelynyit (ha jól rémlik, az is limitált szériás volt), mivel extra száraz bőröm van és a brit víz csak ront a helyzeten, nem vehetek kevésbé sűrű, nyári testápolót. De a Balea cuccokat világéletemben szerettem, csak sajnos itt nincs DM, úgyhogy most kísérletezgetek az itteni márkákkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sok sikert a kísérletezéshez, remélem találsz hasonlóan jó márkákat! =)

      Törlés