2014. július 29., kedd

Outfit - Oblivion


Mivel tegnap nem volt annyira nagyon meleg, fel tudtam avatni a kertésznadrágomat. Az előző posztban sok variációt mutattam, hogy lehet viselni, most kényelmes, mégis csajos stílust választottam. Kivágott hátú, sima fehér pólót, fekete balerinacipőt és táskát viseltem a kertésznadrághoz, a szettet feltűnő, kék nyaklánccal dobtam fel.
A nadrágot a C&A-ban vettem, új kollekciós, nagyon sötétkék, feketébe hajló színű. Gondolkoztam azon, hosszú vagy rövid szárú kertésznadrágot vegyek-e, de örülök, hogy a hosszú mellett döntöttem, hiszen sokkal kihasználhatóbb, egész évben hordható. Egy csomó szett van a fejemben vele, ha minden jól megy, szép sorjában mind szerepelni fog a blogon.







1 megjegyzés:

  1. Úristen, ez megint divat??? A 90-es évek közepén hordtam tizenéves gimnazistaként, de hál'Isten hamar kiment a divatból:-))))

    VálaszTörlés