2014. július 14., hétfő

Outfit - Do I Wanna Know

Múlt héten kivettem egy kis nyári "szabadságot" a bloggal, hogy most újult erővel térhessek vissza posztolni. Alkotásban nem álltam meg, nagyon sokat írtam (az eredményt hamarosan ITT olvashatjátok), illetve rákaptam a rajzolásra. GoT címereket rajzolok, nagyon élvezem, a Tyrell-rózsa már fejből is megy.=D


Ezt a szettet moziba viseltem, megnéztük az Yves Saint Laurent - filmet. Nagyon-nagyon tetszett, csak ajánlani tudom. Csodálatos a történet, a látványvilág, a ruhák... És ami a legjobb, hogy a mozijegyemmel nyertem! A Cinema City-nél kódos nyereményjáték zajlik épp: a mozijegyen egyedi kód található, internetre feltöltve sorsol különféle ajándékokat, én újabb mozijegyet nyertem.=)



Mivel múlt héten hűvösebbre fordult az idő, farmert és dzsekit választottam. A pólót nagyon szeretem, már ősz óta megvan, Németországban vettem a New Yorkerben. Színes és vidám szett, néha szeretek ilyet is beiktatni a kedvenc földszínű összeállításaim mellé.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jo most igy a hajad!! :) Meg a rozsaszin naci is tok csini , olyan kis vidam szine van ;)
    Dori

    VálaszTörlés
  2. De jó a hajad! Ez a fazon sokkal jobban áll!

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen, sokan mondták már, hogy ez a fazon áll a legjobban, én is így gondolom!=)

    VálaszTörlés