2014. július 1., kedd

NOTD - Allez Les Bleus!


A foci VB alkalmával mindenképp szerettem volna posztot, de csak most érkezett el az ideje. Mivel a franciákat kivéve már az összes kedvencem kiesett, egyértelműen valami franciát akartam csinálni, és ma délután el is készült a zászlós köröm ombre technikával. Akik régóta olvassák a blogot, tudják, hogy nem vagyok egy nail art-típus, ez türelem-, kedv-, és kézügyesség-hiányból fakad. Az ombre azonban nagyon egyszerű, ezért esett rá a választásom.
Egy négyszögletű szivacs különböző sarkaira kentem a körömlakkokból, majd felpacsmagoltam a színeket a körmömre: először a kéket, majd a fehéret és a pirosat, végül az egészet fedőlakkal kentem le. Ezáltal nem csak tartósabb lesz a manikűr, de a körmök felülete is egyenletes lesz.
Tényleg hülyebiztos technika, nem is vesz sok időt igénybe, és a VB-témánál maradva a többi ország színeivel is szuper manikűröket lehet csinálni: a brazilok élénk sárga-zöldje például tökéletes feltűnő, nyári kombináció.



1 megjegyzés: