2014. július 31., csütörtök

Júliusi kedvencek

Gyorsan telik a nyár, már felbukkantak Youtube-on a back to school videók =D, mégis szeretném még egy darabig élvezni a gondtalan semmittevést. A július mozgalmasan telt, voltunk nyaralni (ha szeretnétek, csinálok egy képes összeállítást róla), találkoztunk többször a barátnőimmel, és augusztusra is vannak terveim.=)



A legutóbb tesztelt Balea termékek közül kettő került be a havi kedvencek közé, mégpedig a mangós tusfürdő és a dinnyés testápoló. Mindkettő szuper nyári darab, isteni az illatuk, kellemes a használatuk, remélem, a Balea ősszel is előrukkol ilyen klassz szezonális termékekkel.



Mivel elfogyott az Arginine Resist samponom és balzsamom, úgy döntöttem, mást próbálok ki az Elséve-től. A Total Repair samponra és balzsamra esett a választásom. Selymessé és csillogóvá teszik a hajat, ennél többet egyelőre nem tudok mondani, hiszen csak néhány hete használom. Ha szeretnétek, szívesen írok róluk részletes tesztet.



Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a fehér alapon fekete mintás vagy feliratos pólók a mániáim. Van, aki cipőket gyűjt, van, aki szoknyákat, mások táskákat, én ilyesmi pólókat. A párizsost a névnapomra kaptam, a feliratosat pedig nemrég vettem a C&A-ban (a kertésznadrágommal együtt). Ez utóbbi új kollekciós!

Két nagyon jó filmet is láttam júliusban, teljesen más műfajúak, de mindkettőt érdemes megnézni. Az egyik a Most jó (Now Is Good), a legutóbbi nagyobb könyves posztnál ajánlotta Anna, ezúton is köszönöm neki! A történet hasonló, mint a Csillagainkban a hibáé, de ez valamiért sokkal jobban tetszett.
A másik az Yves Saint Laurent, fantasztikus a látványvilág, zseniálisak a színészek, imádtam (Charlotte Le Bon pedig egy istennő).

Új sorozatot is kezdtem, mert még nem nézek eleget... =D A Reign-re esett a választásom, gondoltam, jó lesz, hogy bent tartson a középkorban. Vélemény egy mondatban: Trónok harca alacsony költségvetésű guilty pleasure verzió. A Sorozatjunkie blogon olvastam róla, hogy "nem véletlenül megy a CW-n". És tényleg. Szeretem nézni, mert elég érdekes a történet, hozza a szokásos CW-s drámákat, és még a karakterek is jók. Nyári darálásra tökéletes, és szerintem maradok a második évadra. (Francis meg beállt a fictional character szerelmeim hosszú sorába. #foreveralone)
Egyébként elkezdtem a Skins-t is, hogy szokjam a brit kiejtést (az amerikait sokkal jobban értem, ami azért gáz, mert a nyelvvizsgán brit angollal megy a listening), de nagyjából három rész után feladtam. Nagyon unalmasnak találtam, számomra nem szólt semmiről, a brit kiejtésről meg annyit, hogy megtanultam angolosan ejteni, hogy fuck, valamint néhány új szinonímát a marihuánára.=D Inkább keresek valami más angol sorozatot...


3 megjegyzés:

  1. Szió :) szokás szerint tetszett a poszt, a samponról majd szívesen olvasnék :)
    a Skins-ről szóló véleményed most elbizonytalanított. Mivel Sic Feet Under-t nézek kb hatodszorra, más után akartam nézni. (Nem mintha nem lenne így is zseniális) és a Skins-re esett a választás, de akkor még átgondolom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahó!=) örülök, hogy tetszett.=) figyelj, ha gondolod, adj a Skins-nek egy esélyt, próbáld ki, nekem nem jött be. három rész után nem bírtam rájönni a fő történetszálra, és a karakterek is idegesítően ostobák voltak, egyedül talán azt a srácot kedveltem kicsit, aki Gendry volt a Trónok harcában.

      Törlés
  2. Szia! A Párizs póló nagyon jó, különösen a szürke shorttal :)

    VálaszTörlés