2014. július 26., szombat

Inspiráció - Kertésznadrág

Egyik nap kitaláltam, hogy nekem kell egy kertésznadrág. Nem tudom, miért jutott eszembe, de úgy éreztem, szuper alapdarabja lehetne az őszi ruhatáramnak. El is mentem körülnézni, és csodák csodájára azonnal belefutottam egy jól kinéző, remek árú darabba a C&A-ban. Természetesen megvettem, itthon pedig kerestem pár inspiráló képet, hogy ne kizárólag tomboy stílusban hordhassam.=) A képek Weheartitről és Pinterestről vannak.








A fenti szettekből látható, hogy a csíkos felső szuperül illik a kertésznadrághoz. Jól megválasztott cipővel és kiegészítőkkel kész az effortless chic. Lapos cipővel párosítva a szettet tökéletes rohangálós napokra, ha kényelmesen, mégis stílusosan szeretnénk kinézni, hegyes orrú tűsarkúval pedig egészen különleges lesz az összhatás.





Kényelmesen és lazán viselhető igazán a kertésznadrág, főleg, ha boyfriend stílusú, magas lányok előnyben! Nem vagyok a papucstrend híve, de az első összeállításban kifejezetten tetszik!





Még néhány magas sarkús szett, innen a második a kedvencem, mert annak ellenére, hogy a darabok külön-külön is feltűnőek, az összhatás mégis visszafogott és kifinomult.




A kertésznadrágot természetesen színes felsőkkel vagy színes nyaklánccal is viselhetjük, így még feltűnőbbé téve az amúgy sem szokványos ruhadarabot. 

Már kitaláltam néhány összeállítást magam is, ősszel biztosan nagyon sokat fogom viselni. Ha minden jól megy, a jövő héten meg is tudok mutatni egyet.=) Remélem, adtam inspirációt Nektek ezzel a poszttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése